2789
عنوان

دعوا😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 625 بازدید | 57 پست
چه بی ادبه خب بگه خودت گمشو چیکار به بابات داره 

استارتر خودش شروع کرد

تو دعوا که حلوا خیرات نمی کنن!

‏من حامل زخم‌های تمام نبردهایی هستم که از آنها طفره رفتم..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی رو مخین هر دوتون😐من در این موارد میگم عزیزم جنع کن زنگ بزن رستوران یا برو از طباطبایی ها برم حلوا بخر

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم

😳😳😳😳

چه سنگ دلایی پیدا میشن 

برو بزن تو سرش احمق و 

به بلاک میگین بلوک🤔😏                                                لوعنوتیو شومو چوقود بوکولوسین😕😏                        میشه امضامو کپی نکنید راضی نیستم چن نفر کپی کردن😕😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز