ما تویه اپارتمان زندگی میکنیم بچه فک کنین تواین ماه رمضون و منم که حامله بوی کباب میاد من هیچی اون بدبختایی که این بو میخوره بهشون چه حالی میشن😕واقعا بعضیا اصلن درک ندارن
پ.ن:کبابشم معلومه گوشته😑مرفه بی درد😂
#سکوت من#خودشیهدنیاحرفه...خدایا اول سلامتی پسرمو بهش ببخش☝بعد اون چیزی که بهت قول دادمو ازم بگیر😔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ما وقتی میخوایم کباب درست کنیم میریم ببرون وقتای عادی حالا ماه رمضون مردم دارن کباب باد میزنن پارسالم من از بالکن بو شو شنیدم ماه رمضون 😋😐
این چ کاریه همیشه بوی کباب همسایه خوش عطر تر از اونییه ک خودمون درست میکنیم چرااااااا😧🤤😋☺☺☺☺😂😂😂😂
مهم نیس فقیری یا پولدار "انسان" که باشی سرت پیش خدات و خودت همیشه بلنده 💓هیچی مثل ی وجدان اروم نیست😌خدایا خودت مراقب خانوادم باش عشق هام همسرم ❤🧑....دختره عزیزم💜 👧و پسرکوچولوی نازم 💙👦
شاید مریض دارن حتنا باید کباب بدن بهش چون شما هوس کردی دلیل نمیشه ک اونا کافر باشن یا نخورن😕
😂خوجبحال مریضشون ولی نه کسیو نداریم تو ساختمون که بیمار باشه منم هوس نکردم عزیزم بهرحال خوشم از بوش اومد عنوانمو بخون گفتم خودم مهم نیستم ادمای روزه ای که بوشو میشنون چی میگن بعدم بحث بقول یکی ازدوستای عزیزم دین نیست بحث شعوره!!
#سکوت من#خودشیهدنیاحرفه...خدایا اول سلامتی پسرمو بهش ببخش☝بعد اون چیزی که بهت قول دادمو ازم بگیر😔
برای چی فرهنگشون پایینه؟برای اینکه کباب خوردن؟یا برای اینکه بوش تا خونه شما اومد؟ پس مام دیگه نباید ...
فرهنگشون بخاطر این پایینه که تواین ماه روزه و مردم تو این اقتصاد و بدبختی که بیشترشون من خودم دیدم بخاطر نداری روزه میگیرن توی یه بعد از ظهر بوی کبابش یه محلرو برداشت بله شماهم اگه غذایی که درست میکنید بوش تویه خونه ی همسایه ای که روزست بره ببخشید ولی بی فرهنگیه
#سکوت من#خودشیهدنیاحرفه...خدایا اول سلامتی پسرمو بهش ببخش☝بعد اون چیزی که بهت قول دادمو ازم بگیر😔