2777
2789
عنوان

چه حس بدیه،غیبت

184 بازدید | 11 پست

اینکه تو یه جمع بشینی و مدام از مردم حرف بزنن 

حالم داره بد میشه 

با فاملا همسرم بیرونیم و دونه دونه دارن راجب همه ی فکو فامیلا غیبت میکنن 

فکر اینکه پشت سر همین جمعم جای دیگه میرن غیبت میکنن ادمو یه جوری میکنن 

نمیگم خودم خیلی معصوممو تا حالا عیبت نکردم ولی دیگه نه در این حد 4 5 ساعت مدام😐


 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همونجا پاشو بگو وای بلا بدور چقدر غیبت  پاشو برو یک طرف دیگه ادمیزاد حواسش نیست اون موثع یادش میفته کمش میکنه

خدایا متاسفم برای تمام لحظاتی که ناامید شدم و تو حاجتم را  دیرتر براورده کردی تا کمی بیشتر در کنارت باشم و اکنون که بی قرار تر از هر لحظه صدایت میکنم تو زودتر اجابت دعایم را نزدیک کن تا از شادی غرق در شکر گزاری تو شوم...واسه حاجت رواییم 💖سه تا توحید 💖بخون لطفا...

واقعا کلمه تاسف براشون کافیه

وای بر غیبت کنندگان (با خودمم هستم)

💜💛❤️💙💚🧡 خدا جونم عاشقتم 💜💛❤️💙💚🧡           اگر درخواست دوستی میدین لطفا دلیلش رو توضیح بدید وگرنه بااحترام درخواست دوستی بدون دلیل نمی‌پذیرم   

خدایا  به آبروی حضرت زهرا قسمت میدم شر شیطان از سر زندگی های ما دور کن ...خدایا چرا ما اینهمه مشتاق گناه کر دنیم  و چرا توبه نمیکنیم ..خدایا کمک کن توفیق ترک گناه داشته باشیم ..خدایا نمیدونیم تا کی زنده اییم  وشیطان همچنان در حال فریب دادن ما هست .و طوری حواسمونو به دنیا مشغول کرده ک از آخرتمون غافل موندیم  ..خدایا  خودت بدادمون برس ...ک رحمانی و رحیم ...خطا کاریم تو ببخش ..نافرمانیم تو ببخش ..خدایا بار گناهانمون سنگینی تا نبخشیدی از این دنیا دستمونو کوتاه نکن .. یا ستار العیوب پاکمون کن ک بدن ضعیف ما طاقت آتش جهنم رو نداره.   خدایا پدر مادرمونو در همه شرایط از ما راضی نگه دار. .و روز ورودمون امام حسین به دیدنمون بیاد و شفیع ما بشه...یا امام حسین تو پیش خدا آبرو داری .  ...شفاعتمون کن ..یا ابا عبدالله...یا امیر المومنین ....یا مهدی .   یا مولا یاسیدی بابی انت و امی مولا جان  یابن فاطمه بدادمون برس ..

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

گواهینامه

ava84farsi | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز