2777
2789
عنوان

شماهام ؟😂😂😂

191 بازدید | 27 پست

سلام دوستان تو کارت ملی هوشمند شما هم عکستون بد افتاده مال خیلیا رو دیدم اونام همینطور من که انگارخودم نیستم 😂 دوستم کلا روش نمیشه کارتشو به کسی نشون بده بخدا ما چهرمون خوبه ولی نمدونم چرا اینطور افتادیم 😂

خدایا داده ونداده ات راشکر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای من موقعی که عکس گرفتم ۷ ماهه باردار هم بودم دیگه نور علانور شدم

پسر یعنی یه خونه پر از توپ و اسلحه و ماشین ؛ پسر یعنی دوچرخه سواری بدون ترس؛پسر یعنی یه کمد پر از کفش و کلاه و لباس اسپرت؛پسر یعنی کراوات و پاپیون و کت مردونه کوچیک؛ پسر یعنی بوی مردانه داشتن درحین کودکی؛ پسر یعنی یه کپی شده سایز کوچیک از عشقت؛پسر یعنی شجاعت ؛ پسر یعنی رفیق و امید آینده پدر ؛پسر یعنی غرور و تکیه گاه مادر ؛ پسر یعنی ولیعهد خونه، من و بابایی عاااااااااااشقتیم شاهزاده کوچولوی من                                          
تو بنده برگزیده خدایی😁

عکس خانمها فقط بد میوفته

🔷️در عجبم از رفتار زنان،که از خدای به این بزرگی، فقط"یک شوهر"میخواهند، و از شوهر به آن درماندگی، "همه دنیا را"  😂😂

پس اکثریت همدردیم بنظرتون عکسشو عوض میکنن ؟من ازخجالت قبلیو نشون میدم نمدونم چرا یه کارتو اینقدر خراب میکنن نمیدونم ازدوربینه ازچیه اصلا زمین تا اسمون فرق داره خدا بکشتشون با این عکس انداختنشون 

خدایا داده ونداده ات راشکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز