2789

اخرین ادم رو کره زمین نشستا بود ناگهان در را زدن......


بچمو رفتم بخوابونم گف بابا یکی زیر تخته برا اینکه خیالشو راحت کنم زیر تختو نگاه کردم که یکی شبیه بچم دیدم که میگه بابا یکی روتخته


از خواب بیدار شدم تو گوشیم عکس خودمو دیدم که رو تخت خواب خواب بودم من تو خونه تنها زندگی میکنم....

برام ۲تا دونه صلوات میفرستی؟محتاجشونم

منم امروز داشتم اتاق بچه هامو تميز ميكردم يهو صداى عجيبى اومد رو در كمدو نگاه كردم يه سوسكه پير بود اينقدر جيغ زدم آخه يهو ديدم وگرنه اينقدرام نميترسم

فقط یه صلوات 🌹ای کاش حاجت منم بسلامتی و دلخوشی براورده بخیر میشد و همسرم دوباره مثل سابق احترام خانوادمو داشت وهمینطور خانوادم احترام همسرمو مثل گذشته البته بسلامتی 😔 باهم حرف بزنن خوش باشن تا بمن هم خوش بگذره(مخصوصا با مادرم)

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دیشب یکی تاپیک زد زن حامله تواینه نگاه نکنه جنا شبا تواینه میرن واز زن حامله خوششون میاد. یکی دیگخ ...

کلا شبا نباید ادم بره جلوی اینه زن حامله و غیر حامله نداره😱😱

 ترجیح میدم سینگل باشم و به ازدواج فکر کنم  تا اینکه ازدواج کنم و به مجردیم فک کنم  اینو خودم گفتم  دکتر شریعتی امروز کارداشت نیومد  (امضامو خوندین برای حال دلم صلوات میفرستین نفسا قربون دلای پاکتون)  
این خانم وقتی پدرروحانی باهاش حرف میزنه صداهایی بسیار ترسناک ووحشت انگیز ازدهنش بیرون میومده ک به چه ...

اقا من زهر ترک شدم عکس نزارین

برام ۲تا دونه صلوات میفرستی؟محتاجشونم
اقا من زهر ترک شدم عکس نزارین

من زود رد شدم به عكساهم نگاه نكردم گرخيدم

فقط یه صلوات 🌹ای کاش حاجت منم بسلامتی و دلخوشی براورده بخیر میشد و همسرم دوباره مثل سابق احترام خانوادمو داشت وهمینطور خانوادم احترام همسرمو مثل گذشته البته بسلامتی 😔 باهم حرف بزنن خوش باشن تا بمن هم خوش بگذره(مخصوصا با مادرم)
کلا شبا نباید ادم بره جلوی اینه زن حامله و غیر حامله نداره😱😱

استارترهم گفت دقت کردین وقتی شبا به اینه زل میزنین چهرتون خاص میشه چشاتون سرده😭😐😐😐.

از دیشب دیگه نگاه اینه نکردم.

😁

کوچیک بودم رفته بودم خونه خالم طبقه بالای خونه برا مهمون بود کسی نمیرفت اونجا منم رفته بودم اونجا داشتم مشق مینوشتم یکی از پشت سر دست گذاشت رو شونم برگشتم دیدم کسی نیست پریدم هوا بدو بدو جیغ کشان رفتم بیرون مامانم و خالم اومدن تعریف کردم بهشون خالم گفت نترس جن بود کاریش نداشته باش بیا پایین دیگه بالا نرو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز