2777
2789

یا ابوالفضل به خودت،من سرنگ بگیرم دستم غش میکنم  

اگه تو خونه ،کوچه ،خیابون سرکار دیدین یکی سرش تو گوشیشه اما داره صلوات میفرسته بدونین اومده نی نی سایت تو رو دربایستی امضا کاربرا داره براشون صلوات میفرسته   من اوایل تسبیح دستم میگرفتم که هیچ تازه فک میکردم صلوات نفرستم چه آدم بدی هستم   خلاصه شما که واسه همه صلوات میفرستی یکیم واسه سلامتی خودت و خانوادت  بفرست  اللهم صل علی محمدوآل محمد ({وعجل فرجهم} فراموش نشه  لطفا  )

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا به رون پا؟

چون نمیتونستم بزنم جایی دیگم عضله ای بود دسترسی نداشتم زیاد عجلم بود زدم ب رون پام.

ولی الان جاش درد نداره پایننتر از جاش بالای زانوم نمیتونم راه برم

چون نمیتونستم بزنم جایی دیگم عضله ای بود دسترسی نداشتم زیاد عجلم بود زدم ب رون پام. ولی الان جاش در ...

نوروبیون کلا دردش وحشتناکه . اینکه به رون پا هم زدین دیگه بدترش کرده 

میشه دعا کنین به چیزی که میخوام برسم؟🤗❤
چون نمیتونستم بزنم جایی دیگم عضله ای بود دسترسی نداشتم زیاد عجلم بود زدم ب رون پام. ولی الان جاش در ...

وایییی من فوبیا امپول دارم

حالا عضلانی نمیشه به دور ناف زد؟؟؟

17/3/99 از تو دلم رفتی کاش 17/3/400 تو بغلم باشی
اره امپولای ویتامین و بتامتازون و بعضی پنی سیلینا خیلی درد داره  ویتامینا وحشتناک میسوزونه

من درد نداره جاش پاینتر از جاش میترسم مواد پخش نشده یاشه ای خدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز