2733
2734
عنوان

به نظرتون دایی همسرم.....🤔🤔

19074 بازدید | 310 پست

دایی همسرم ۴۲_۳ سالشه.متمول و خوش تیپ.از اوناس که یه پاش امریکا و یه پاش اینجاست.من سه ساله ازدواج کردم اون موقع ایشون امریکا بودن و منو ندیده بودن یا شاید عکسمو دیده بودن.پارسال اومدن به خواهرشون که میشه مادرشوهر من سر بزنن منم دیدن اونجا و خیلی هم ایشون هم من خوش مشربیم و اهل صحبت کردن.

پارسال چند دفعه ای طی اون مدتی که ایران بود به مادرشوهرم و به ما سر زد و برگشت امریکا.مجددا یک ماه بعد برگشت و اومد واحد طبقه پایین مادرشوهرم اینارو خرید.مهمونی داد و رسما اعلام کرد برگشته که برای همیشه بمونه.

اینارو میگم که با ایشون تا حدودی اشنا بشید.خلاصه اینکه از وقتی برگشته رفت امدش با من و همسرم خیلی خوبه و خیلی هوامونو داره.همیشه میریم بیرون با هم برای من به زور کلی خرید میکنه.کارت بانکیشو که یه مبلغ نسبتا زیادی هم داخلش هست داده دست من که یه قول خودش هرموقع دلم خواست چیزی بخرم و ایشون نیست برای خودم راحت کارت بکشم( تا الان یه قرونم ازش خرج نکردم) و خلاصه خیلی محبت میکنه.

آهای زندگی تو یه دل خوش به من بدهکاری😔😔💔💔 باردار نیستم،به یاد روزایی که باردار بودم و بچم نموند تیکر زدم دلم تنگ میشه واسه اون روزام😔😢

میخای بگی منظور داره؟

به بعضیا هم باید گفت :::: هرچقدرم که گنده باشی دیگه گنده تر از زمین که نیستی..... هستی؟؟؟؟؟؟ زمین با همه ابهتش زیر پای         منه پس_________________بکش کنار____________________               

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
2738

من از توی صحبتای خانواده همسرم شنیدم‌که ۱۲ سال پیش ایشون همسرشو طلاق داده و دیگم ازدواج نکرده.چندوقت پیشا خونمون بود داشتیم صحبت میکردیم که گفت من تابحال نشده هیچ زنی اونقد به دلم بشینه که بخوام خودمو براش به اب و اتیش بزنم.اینم بگم ایشون یه کم خسیس تشریف دارن و یکی از اختلافاتش با همسرش سر این بوده.منم چون سنشون بالاست و خیلی باهم نداریم خیلی حجاب نمیگیرم جلوش.مثلا بلوز شلوار معمولی و بدون روسری و اینا.

آهای زندگی تو یه دل خوش به من بدهکاری😔😔💔💔 باردار نیستم،به یاد روزایی که باردار بودم و بچم نموند تیکر زدم دلم تنگ میشه واسه اون روزام😔😢
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687