2789

بیخیال همش عصاب خوردیه بجاش خاطره خنده دا  بگید

ب مامانمگفتم لااقل هفتاد هشتاد درصدخوشگلیه دنیا ب خاطر توعه خندید شد ۱۰۰درصد😍امیدوارم منم زودتر مامان بشم هرکی خوند برام دعا کنه منم حس مادری رو تجربه کنم❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بیکاری همین جوری اعصاب نداریم برین یه خیانت سایت باز کنید راحت اونجا زندگی تونو‌بکنید

انشاالله همه جنین ها سلامت بیان بغل مامان هاشون اگه دوست داشتی برای همه باردار ها صلوات بفرست بارداری دوممه خیلی نگران سلامتی نی نیمم

داداشم بالاخره فهمید مامانم اجیلهارو بعدرفتن مهمونها کجاقایم میکنه قراربود هرکس پیداکرد به اون یکی بگه باهم بخوریم...امابی معرفت پیداکرد تنهای خورد بعدوقتی مامانم فهمید انداخت گردن من الان دو روزه قهریم(اینم خیانت )😭

این دنیا اگه جای خوبی واسه زندگی کردن بود (اسم قبرستوناش بهشت نبود)😏😔

امروز از بس خیانت بود تو سایت،گفتم کاش یکی بیاد بگه بیایین از شعور و ادب و درک و تعهد بالای خانواده شوهرو شوهرمون بگیم.بعد گفتن خودم ی تاپیک بزنم.نهایت پشیمون شدم گفتم می ریزن سرم و میگن تو خوبی و اومدی فخر فروشی و.....

ی سری از آقایون ضعیف هستند قبول،ولی وجدانا قبول کنیم که گهگداری هم خانوما بهانه دست شوهرشون میدن برا خیانت. امیدوارم زنان و مردان سرزمینم روز بروز عفیف تر بشن.صلوااااااات.

خدایا چنان کن سرانجام کار/توخشنود باشی و ما رستگار
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز