hasyba69 مدیر استارتر عضویت: 1397/01/29 تعداد پست: 2124 عنوان یه لحظه لطفا 37 بازدید | 2 پست تو ماه رمضان چه اعمالی انجام میدین من امسال اصلا یه جوری شدم به جز روزه دیگه هیچ کاری نمیکنم نمیدونم چرا اینجوری دلسرد شدم .... 1398/02/30 | 01:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حورا_سادات عضویت: 1396/10/16 تعداد پست: 1339 منم فقط جز قران هر روز و دعای همون روز و نماز و روزه واجب منم خیلی تنبل شدم نه دعای سحری نه ذکری نه تعقیبات و.. هیچی رویا رو دوس دارم من تو رویاهام فرزندی دارم که بغلش میکنم بوسش میکنم بوش میکنم وقتی گریه میکنه نازش میکنم دلم برای خنده هاش غنج میره وقتی میام خونه تنها نیستم باهاش حرف میزنم وقتی باباش میاد با دیدن شیطونی هاش ذوق میکنه باهم میریم مهمونی .عید دیدنی .من دیگه منزوی نیستم افسرده نیستم هیچکسی دلش برام نمیسوزه هیچکسی فک نمیکنه بچه اش رو چشم زدم . از جمع ها و ادم ها بدم نمیاد .کاش رویاهام واقعی بود اما وقتی رویا پردازیم تموم میشه منم و اتاقی که برات اماده کردم اما تو نیومدی من لیاقت مادرشدن رو نداشتم...