2789

من 4 روز دیگه انتقال دارم

دوست نی نی سایتی من لطفا دل کسی و نشکن🙏❤                 عشقم همسرم👇                                                                  دکترای روانشناسی هستن سوالی داشتی بگو ازش واست بپرسم  کاربری خواهرم دیگه دست منه اگه سوال حقوقی داشتین بگین ازشون بپرسم درخواست دوستیم ندین ممنون🌹🌹                

روز چندمی؟؟اندومترت چند بود؟؟چند تا برات انتقال دادن؟؟

خدای مهربونم.خیلی ازت ممنونم برای بزرگترین معجزه زندگیم که در اوج ناامیدی و ناباوری بود ممنونم برای میوه ی دلم ...ممنونم برای اینکه بهم اجازه دادی مادر شدن و تجربه کنم...خواهش میکنم کمکم کن تا صدای قلب نینیم و به سلامت بشنوم و سالم باشه فرشته قشنگم....ممنونم خدا ...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

به سلامتی عزیزم

سلامت باشی

دوست نی نی سایتی من لطفا دل کسی و نشکن🙏❤                 عشقم همسرم👇                                                                  دکترای روانشناسی هستن سوالی داشتی بگو ازش واست بپرسم  کاربری خواهرم دیگه دست منه اگه سوال حقوقی داشتین بگین ازشون بپرسم درخواست دوستیم ندین ممنون🌹🌹                
منم دو هفته دیگه دارم.فقط هم 2تا جنین دارم کلا.حالا هم از شانس گوشم عفونت کرده داغونم


ای بابا،ایشاا...خب بشی زودتر،منم این اخرین شانسمه انشاا...که همه جواب بگیرن

خانم ها شما پریود قبل انتقالتون تا بعدیش ، قرص ال دی خوردین؟  



من نه اصلا نخوردم ال دي  

فقط استراديول داد با چند روز قبل انتقال امپول پرژسترون 

❤️👶🏻الهي شكر 👶🏻❤️ اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرجهم 
روز هشتم آندومترمو نمیدونم ولی دکترم گفت خوبه همه چی٫دوتا اتقال دادم٫شما چی؟

من امروز14بود..دیروز آز دادم منفی شد برای سومین بار😢

خدای مهربونم.خیلی ازت ممنونم برای بزرگترین معجزه زندگیم که در اوج ناامیدی و ناباوری بود ممنونم برای میوه ی دلم ...ممنونم برای اینکه بهم اجازه دادی مادر شدن و تجربه کنم...خواهش میکنم کمکم کن تا صدای قلب نینیم و به سلامت بشنوم و سالم باشه فرشته قشنگم....ممنونم خدا ...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792