2777
2789

اهنگـ ساسی بزار

ادم فلجم باشه به بهترین نحو میرقصه😐

(: جوونی چیه حاجی اندازه یه پیرمرد 80 ساله سختی دیدیم تو این زندگی کوفتی:))- عآدَمآیِه‍ موَقتی وَ زَخمآیِه‍ ابَدیـ هیچکدومِشونو باور نَکن، هَمشون اِدعان! -مُورفینِ این قَلبِ شِکَستهِ شُدی:)♡شَبیهِ آخرینْ سیگآرِ قَبلِ تَرک دِلچَسبے :)! 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اهنگـ ساسی بزار ادم فلجم باشه به بهترین نحو میرقصه😐

عزیزم حرفه ای میخام یاد بگیرم ک کیف کنم از رقصم

نه ک خودم حالم ب هم بخوره😂

بی من نتوانی این خط و نشان  
عزیزم حرفه ای میخام یاد بگیرم ک کیف کنم از رقصم نه ک خودم حالم ب هم بخوره😂

قشنگ بودن ک ملاک نیس ادم باید یجور بی مزه برقصه مجلس گرم شه  

(: جوونی چیه حاجی اندازه یه پیرمرد 80 ساله سختی دیدیم تو این زندگی کوفتی:))- عآدَمآیِه‍ موَقتی وَ زَخمآیِه‍ ابَدیـ هیچکدومِشونو باور نَکن، هَمشون اِدعان! -مُورفینِ این قَلبِ شِکَستهِ شُدی:)♡شَبیهِ آخرینْ سیگآرِ قَبلِ تَرک دِلچَسبے :)! 
ببخشید این یعنی چی؟!!توی یه تاپیک دیگه  هم دیده بودم اینو نوشتین برام سوال شد!

عزیزم مریضه ساقی اش جنس بد داده

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

عزیزم رقص کلاس نیاز نداره 

خودتم‌میتونی 

من به تنهایی خودم جوری از صفر صفر صفر ( به معنای واقعی صفر) شرو کردم و الا پیشرفته شدم ک دفعه اولی ک تو جمع رقصیدم همه فک کردن کلاس رفتم و بهم میگفتن کجا رفتی پیش کی اینجوری وارد شدی 

الانم دارم رو چندنوع سبک تمرین میکنم

شافل ،هیپ هاپ،ایرانی،مدرن

من دارم

چند سال پیش میرفتم پیش اش.

الان نمیدونم هنوز داره یا نه..

مهربون باشیم با هم...در حد یک توقف با ماشین واسه خانمی که با کالسکه از خیابون رد میشه...در حد یک لبخند زدن به بچه ای که مامانش دیر اومده دنبالش تو مدرسه...در حد دادن یک دستمال به خانمی که تو اتوبوس دنبال دستمال تو کیف اشه...مهربون باشیم در حد کوچک...ولی همین کوچک ها ایران رو زیبااا میکنه.
خوب بوده اموزشش؟

اره..گروه چهار نفره کلاسها بود

تو خونه خودش


مهربون باشیم با هم...در حد یک توقف با ماشین واسه خانمی که با کالسکه از خیابون رد میشه...در حد یک لبخند زدن به بچه ای که مامانش دیر اومده دنبالش تو مدرسه...در حد دادن یک دستمال به خانمی که تو اتوبوس دنبال دستمال تو کیف اشه...مهربون باشیم در حد کوچک...ولی همین کوچک ها ایران رو زیبااا میکنه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز