2777
2789
عنوان

بچه

71 بازدید | 8 پست

سلام دوستان من چهار ساله ازدواج کردم ولی بچه ندارم رفتم دکتر ازمایش داد هم ب من هم ب شوهرم گف هردوتون سالمید فقط تخمک های من ضعیفه بهم گف باید قرص بخورم حالا سوالم اینه ک کسی بوده با این قزصا باردار بشه؟؟، چقد طول میکشه؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای من هم دعا کنید.خیلی دلم گرفته همه همش میگن بچه دار شو.هیچکی شعورش نمیرسه شاید میخوایم ولی بچه د ...

ختم نادعلی بگیر خیلی حاجت میده ایشالله خدا یه بچه ی سالم بهتون میده. شما از این قرصا استفاده کردی؟؟

آره نتیجه میگیری

منم دوسال گیرم نیومد رفتم زیر نظر دکتر.خیلی هم عجول بودم خودم.

هِی دکتر عوض میکردم.

تا اینکه یه دکتره خیلی خوب پیدا کردم رفتم بهش گفتم من چندین ساله ازدواج کردم بچه دار نمیشم.

دکترم دید خیلی ساله و این حرفا.درمان رو جدی پیگیری کرد.همین قرصا به اضافه امپول بود.

دوماه مصرف کردم.

ماه سوم دیگه باردار بودم

ختم نادعلی بگیر خیلی حاجت میده ایشالله خدا یه بچه ی سالم بهتون میده. شما از این قرصا استفاده کردی؟؟

آره من تخمدان پلی کستیک دارم قرص بم دادن پریودام منظم شد و تخمک گذاریم هم گفت درست شده ولی همسرم هم مشکل داره.

آره من تخمدان پلی کستیک دارم قرص بم دادن پریودام منظم شد و تخمک گذاریم هم گفت درست شده ولی همسر ...

ایشالله درست میشه صلوات و نادعلی نذر کن بخون صد در صد حاجت میگیری 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز