morvaridbanooo مدیر استارتر عضویت: 1397/05/09 تعداد پست: 18354 عنوان اینستا 45 بازدید | 2 پست بچه ها میگم اگه یکی لایو گداشته باشه وتموم شده باشه ولی سیوش کرده باشه...بعد ریپلایش کنیم،این کامنته ما هم میره توی لایو یانه توی دایرکت میره؟ انصاف نیست یکبار به دنیا آمدن واین همه مردن.. 1398/02/26 | 08:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب