2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده🙁🙁🙁🙁

89 بازدید | 11 پست

خانومای با تجربه بیاین بگین چیکار کنم حالم خوب بشه هفته ششمم 

همش سردرذم هرچی میخورم حالت تهوع دارم 

شانه هام و رگ های پشت گردنم همش میگیره

احساس نفس تنگی میکنم

بالا هم نمیارم کاش لااقل بالا میاوردم یکم نفسمم بالا میومد

بگین چی بخورم خوب شم

قرص ضد تهوع ضرر داره؟

مسکن برا سردردم چی؟  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارکه... من دکتر بهم قرص دمیترون داد خیلی خوب بود کامل حالت تهوع رو از بین میبرد

ولی سرخود مصرف نکن برو دکتر بهت دارو میده

بعدشم گلم تحملتو ببر بالا تاآخر بارداری هی دردای جدید رو تجربه میکنی

اولا که مبااااارکه مسکن اصلا نخوریا اره برا تهوع قرص داره چرا نمیری دکترت برات بنویسه؟

مرسی عزیزم

فک میکنم دکترم برم میگه باید تحمل کنی🙁🙁

پیش دکتر عموم باید برم یا دکتر زنان؟

مبارکه... من دکتر بهم قرص دمیترون داد خیلی خوب بود کامل حالت تهوع رو از بین میبرد ولی سرخود مصرف نک ...

من تو درد تحملم خیلی بالاست

ولی واقعا دیگه خسته شدم همش مریضم همش حالم بده

کاش یکی کنار بود ک درکم میکرد لااقل

من تو درد تحملم خیلی بالاست ولی واقعا دیگه خسته شدم همش مریضم همش حالم بده کاش یکی کنار بود ک درکم ...

عادیه گلم... برو دکتر بهت دارو میده آروم میکنه درداتو ... بهت قرص کلسیم و ویتامین و این چیزا هم میده کلا رو پا نگهت میداره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز