2777
2789
عنوان

بی بی چک مثبت

250 بازدید | 11 پست

سلام من این ماه ی هفته قبل از موعد پریودم خونریزی داشتم ولی خونریزیم نسبت ب پری های قبلیم خیلی کمتر بود 

 حدود ی هفتس حالت تهوع دارم و دل درد های ی دفعه ایی

الان بی بی زدم دوتا خط افتاد ولی یکیش کمرنگ بود 

با وجود خونریزی میتونم ب بارداری امیدوار باشم،؟؟ 😟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه من خوندم که لانه گزینی فقط به صورت لک هستش ولی من خونریزی بود 

منم خودم خونش رو نداشتم. ولی اگر قرص نخوردی و مریضی خاصی نداری بی بی مثبت کاذب خیلی بعیده. خیلیا بودند با وجود خونریزی باردار بودند نمونش مامان خود من 😀 ولی اگر میدونی بعد اگر نباشه اذیت میشی، خیلی دل نبند تا بری آز بدی مطمئن بشی بارداری و سونو بری مطمئن بشی ساک تشکیل شده و حالش خوبه..!

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤
منم خودم خونش رو نداشتم. ولی اگر قرص نخوردی و مریضی خاصی نداری بی بی مثبت کاذب خیلی بعیده. خیلیا بود ...

اذیت که میشم ۶ماهه منتظرم 

قرص نخوردم 

خدای من کی صبح میشه😥😥

اذیت که میشم ۶ماهه منتظرم  قرص نخوردم  خدای من کی صبح میشه😥😥

عزیزم میدئنم این صبره خیلی سخته 😅

ایشالا مامانی، بی بی مثبت شدن دیگه... 😊

1
5
10
15
20
25
30
35
40
یه صلوات بفرست، ثوابش نصف نصف ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز