من پارسال رفتم معاینه برای گواهی دکتر معاینه کردو گفت سالمه ومن خجالت کشیدم بپرسم نوعش چیه خونریزی خواهدداشت یانه؟؟؟برگه روکه گرفتم خیلی نامفهوم بود نوشته بود سالم و....یه کلمه نامفهوم نوشته بود که من صورتی خوندمش میتونه کلمه حلقوی باشه ؟؟؟یااصلا رنگشو مینویسن توروخدا کمکم کنین