2789
عنوان

دوستان عزیز

62 بازدید | 11 پست

سلام کسی تزریق چربی برای زیر چشم انجام داده؟ چطور بوده؟ درد داشته؟  نتیجه گرفته؟ هزینه اش چنده ؟

 خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باشجهان تاریکی محض است، می‌ترسم کنارم باش        خدایا جگرگوشه هامو به خودت می سپارم🙏🙏

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تا چند ماه کبوووووود بود 

بعد گودیش پر شد؟ هزینه چند شد

 خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باشجهان تاریکی محض است، می‌ترسم کنارم باش        خدایا جگرگوشه هامو به خودت می سپارم🙏🙏
ب نظرم ارزش نداشت  خیلیا هم دیدم اینجوری شدن  اکثرن

یعنی گودی زیر چشم پر نمیشه؟؟  مشکل چی بود که راضی نبودین؟

 خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باشجهان تاریکی محض است، می‌ترسم کنارم باش        خدایا جگرگوشه هامو به خودت می سپارم🙏🙏
یعنی گودی زیر چشم پر نمیشه؟؟  مشکل چی بود که راضی نبودین؟

کبود تا چند ماه انگار ادمو کتک زدن خب خیلی ضایع ست ارزش نداره 

تمام گودی هم پر نشد نسبت ب قبل بهتره اما ن ب اون صورت 

کبود تا چند ماه انگار ادمو کتک زدن خب خیلی ضایع ست ارزش نداره  تمام گودی هم پر نشد نسبت ب قبل ...

شما ژل تزریق کردین یا چربی؟ عموی من گونه گذاشت فقط پف شد

 خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باشجهان تاریکی محض است، می‌ترسم کنارم باش        خدایا جگرگوشه هامو به خودت می سپارم🙏🙏
کلا تزریق چربی گونه یا زیر چشم کبود میشه واسه ی مدت اما زیر چشم بیشتر  نصیحت تزریق نکن

زیر چشمام خیلی گوده همچنین کبود . با یه دستگاهی میشع سیاهی و کبودیش رو از بین برد ولی گفت برای گودی باید فیلر استفاده کنی

 خداوندا، خداوندا قرارم باش و یارم باشجهان تاریکی محض است، می‌ترسم کنارم باش        خدایا جگرگوشه هامو به خودت می سپارم🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز