اسمش اینه 5 میاد ولی چون زود به زود مادرشو می بره دکتر و دوا وسرم وفیزیوتراپی و... واقعیتش درگیر هست و خسته.
آقایون سایت برادرای من درسته که شما دست فرمون خفنی دارین ولی خواهشا درست برونین. به همدیگه رحم کنین به بچه ها پیرمردها و پیرزن هاکه از خیابون رد میشن. فکر کنین نزدیکان خودتونن.به اونایی که یهو میپیچین جلوشون به اون بدبختیکه از همه جا بی خبر از روبرو میاد. بعضی از خودروسازها بهمون رحم نمیکنن لااقل خودمون به خودمون رحم کنیم. خیلی زیاد شده این راننده هایی که زیگزاکی و خطرناک می رن. دیگه دلخوشیمون یه مسافرته تو این اوضاع. اونم باید هی تصادف ببینیم هی نگران جونمون باشیم؟ انصاف داشته باشین رحم کنین شما رو به هرکی اعتقاد دارین.
حدودای 4 زیاد با بچه ها بازی نمیکنه کارخونه اصلا حتی سفره جمع کردن روزای تعطیل صبحونه آماده میکنه ولی کل خریدای بیرون اکثرا با اونه و کارای فنی خونه رو انجام میده
ما بچه نداریم همسرم هم از ساعت سه تا پنج میاد تا فردا صبح. ولی تو کار خونه دست به هیچی نمیزنه. شاید گاهی مثلا دلش بخواد یه چایی بریزه. در حدی که من دو روز رفتم مشهد برگشتم دیدم ظرفها رو گذاشته تو یخچال که بو نگیرن. حتی نذاشته بود تو ماشین.منم البته گله ندارم ولی وضعیت بچه دارها فرق داره باید حتما کمک کنن
خوبی کردن به بعضیا مثل آب دادن به گل مصنوعیه. خیلی خودتو خسته نکن رگ و ریشه ندارن