2777
2789
عنوان

آآآه

111 بازدید | 7 پست

آدم، گاهی، بعضی روزها خیلی کم میاره 

اینقدر که اشک هاش بی اختیار سرازیر میشه

حس حقارت میکنه

یه روزیه اون روز که همه ی فشارها روشه 

از پس هیچ کدوم هم بر نمیاد

تو اتفاق افتادن اونها نقش خاصی نداره اما میدونه میتونست نگذاره به این نقطه برسه

تو یه روز پول نتونی جور کنی

استاد سابقت سرت داد بکشه و کارت رو راه نندازه 

از اون طرف هم برای کاری که دنیایی براش برنامه داشتی با یه وضعیت اسفبار رو به رو بشی

و بدتر از همه اینکه اعتقادی و امیدی به چیزی برات نمونده باشه

تو دلم دنیایی غم هست

میدونم حتی حق مردن تو این لحظه ندارم چون مرگت هم دردسری هست رو بقیه اتفاقات

ولی دوست دارم کارهام که تمام شد بخوابم یه شب و صبح بیدار نشم 

اینها رو اینجا نوشتم که برام یادگار بمونه

قلبم خیلی درد میکنه 

خیلی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم اگه کارام سریع و درست پیش بره یه بستنی میگیرم میخورم فیلم نگاه میکنم بعدشم فقط میخواابم همین. ..امیدوارم دو هفته ی دیگه تو تاپیک بزنی که همه چی خوبه و منم بیام برات کامنت بذارم که خوشحالم برات کارای منم درست شد🌹❤

منم اگه کارام سریع و درست پیش بره یه بستنی میگیرم میخورم فیلم نگاه میکنم بعدشم فقط میخواابم همین. .. ...

خیلی دوست دارم همین جا بگم همه چی خوب داره پیش میره 

کاش بشه

این تاپیکم رو بنا به عللی الان مرور کردم دوباره...

شاید باورش سخت باشه اما حال بد اون روزم، از امروزم بهتر بود.

چون اون موقع ها پدرم زنده بود.

چقدر ناشکر بودم خدا

چقدر 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز