2777
2789
عنوان

خانوما بیان

75 بازدید | 12 پست

پماد زینک اکساید واسه چی خوبه ؟طریقه ی مصرفش چجوریه؟

نمیفهمم واقعا خودتون بحثو باز میکنین بد حرف میزنید بعد ما که جوابتونو میدیم میشیم بده خب اگه اینقدر بی جنبه ای واسه چی ریپلای میکنی بشین نظرات بخون و آب پرتقالتو بنوش والاا😒😒 گزارش زدن هم نشونه عقده ای بودن چون هر کس دوست داره میتونه هر تاپیکی دلش میخواد بزنه مشکل داری نرو توش والاا😁😁
نمیدانم

😕

نمیفهمم واقعا خودتون بحثو باز میکنین بد حرف میزنید بعد ما که جوابتونو میدیم میشیم بده خب اگه اینقدر بی جنبه ای واسه چی ریپلای میکنی بشین نظرات بخون و آب پرتقالتو بنوش والاا😒😒 گزارش زدن هم نشونه عقده ای بودن چون هر کس دوست داره میتونه هر تاپیکی دلش میخواد بزنه مشکل داری نرو توش والاا😁😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای همه چی یعنیییی همه چیییییی

یعنی چی😁

نمیفهمم واقعا خودتون بحثو باز میکنین بد حرف میزنید بعد ما که جوابتونو میدیم میشیم بده خب اگه اینقدر بی جنبه ای واسه چی ریپلای میکنی بشین نظرات بخون و آب پرتقالتو بنوش والاا😒😒 گزارش زدن هم نشونه عقده ای بودن چون هر کس دوست داره میتونه هر تاپیکی دلش میخواد بزنه مشکل داری نرو توش والاا😁😁

برای سوختگی - جلوگیری از التهاب - حتی به عنوان ضد آفتاب هم میزنن
برای رفع خارش و سوزش و جلوگیری از زخم و التهاب میزنن
مثلا لیزر کنی بعدش میزنی یا سوختگی پای نوزاد

فکر کنم برای ضد آفتاب و سوختگی و سفید شدن پوست و... بزن توی اینترنت میاره برات .

آهان

نمیفهمم واقعا خودتون بحثو باز میکنین بد حرف میزنید بعد ما که جوابتونو میدیم میشیم بده خب اگه اینقدر بی جنبه ای واسه چی ریپلای میکنی بشین نظرات بخون و آب پرتقالتو بنوش والاا😒😒 گزارش زدن هم نشونه عقده ای بودن چون هر کس دوست داره میتونه هر تاپیکی دلش میخواد بزنه مشکل داری نرو توش والاا😁😁
والا تازگیا فهمیدم واسه همه چی یعنی مرده روهم زنده کنه تعجب نکن😅

😂 منم شنیدم ولی نمیدونم کی استفادش کنم روزی چند بار

نمیفهمم واقعا خودتون بحثو باز میکنین بد حرف میزنید بعد ما که جوابتونو میدیم میشیم بده خب اگه اینقدر بی جنبه ای واسه چی ریپلای میکنی بشین نظرات بخون و آب پرتقالتو بنوش والاا😒😒 گزارش زدن هم نشونه عقده ای بودن چون هر کس دوست داره میتونه هر تاپیکی دلش میخواد بزنه مشکل داری نرو توش والاا😁😁

خلاصه بایدتوهرخونه ای باشه،ضدتعریقم هست😀واسه سوختگی پا،،،یه دوست میگفت لایه زخیم بزنم پوستم تایه هفته هرشب،،پوست چنددرجه روشن میشه میخوام امتحان کنم

دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
برای سوختگی - جلوگیری از التهاب - حتی به عنوان ضد آفتاب هم میزنن برای رفع خارش و سوزش و جلوگیری از ز ...

واسه ضد آفتاب خب خیلی سفید میکنه

نمیفهمم واقعا خودتون بحثو باز میکنین بد حرف میزنید بعد ما که جوابتونو میدیم میشیم بده خب اگه اینقدر بی جنبه ای واسه چی ریپلای میکنی بشین نظرات بخون و آب پرتقالتو بنوش والاا😒😒 گزارش زدن هم نشونه عقده ای بودن چون هر کس دوست داره میتونه هر تاپیکی دلش میخواد بزنه مشکل داری نرو توش والاا😁😁
خلاصه بایدتوهرخونه ای باشه،ضدتعریقم هست😀واسه سوختگی پا،،،یه دوست میگفت لایه زخیم بزنم پوستم تایه هف ...

من زدم ولی تاثیری نداشت شایدم داشت من نفهمیدم شاید همشو مالیده شده به بالشت به پوستم نمونده که تاثیر بزاره😆

نمیفهمم واقعا خودتون بحثو باز میکنین بد حرف میزنید بعد ما که جوابتونو میدیم میشیم بده خب اگه اینقدر بی جنبه ای واسه چی ریپلای میکنی بشین نظرات بخون و آب پرتقالتو بنوش والاا😒😒 گزارش زدن هم نشونه عقده ای بودن چون هر کس دوست داره میتونه هر تاپیکی دلش میخواد بزنه مشکل داری نرو توش والاا😁😁
من زدم ولی تاثیری نداشت شایدم داشت من نفهمیدم شاید همشو مالیده شده به بالشت به پوستم نمونده که تاثیر ...

😂😂😂😂😂

دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز