2777
2789
عنوان

خانماااا...خواهرشوهرخبیثم👹👹👹

364 بازدید | 22 پست

یه متن زیبا بگید ب استادم تبریک بگم.....ممنون

من یه خواهرشوهرم و عاشق عروسمونم.....دوسش دارم چون برادرمو دوس دارم....نمیدونم چه حسیه ولی همیشه دوس دارم توو هرجمعی بهترین باشه...تووهمه ی خریدا بهترین رو براش انتخاب میکنم حتی اگه خودم عاشق اون وسیله شده باشم....چون دوس دارم توو اوج باشه و هیچ کمبودی رو احساس نکنه....دوس دارم بم‌ب چشم خواهرش نگاه کنه نه خواهرشوهرخبیث😂😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه امضایی😏لدفا شما نگران داداشت نباش من حواسم هست😀

کارشناس رادیولوژی هستم..هرسوالی درباره عکس واسکن وماموگرافی وعکس های رنگی رحم،روده،معده و..دارین میتونین بپرسین..خوشحال میشم کمکتون کنم
وای امضات😂😂🤣🤣

😍😍😘

من یه خواهرشوهرم و عاشق عروسمونم.....دوسش دارم چون برادرمو دوس دارم....نمیدونم چه حسیه ولی همیشه دوس دارم توو هرجمعی بهترین باشه...تووهمه ی خریدا بهترین رو براش انتخاب میکنم حتی اگه خودم عاشق اون وسیله شده باشم....چون دوس دارم توو اوج باشه و هیچ کمبودی رو احساس نکنه....دوس دارم بم‌ب چشم خواهرش نگاه کنه نه خواهرشوهرخبیث😂😂
مجرده استادت؟😁

ن بابا

من یه خواهرشوهرم و عاشق عروسمونم.....دوسش دارم چون برادرمو دوس دارم....نمیدونم چه حسیه ولی همیشه دوس دارم توو هرجمعی بهترین باشه...تووهمه ی خریدا بهترین رو براش انتخاب میکنم حتی اگه خودم عاشق اون وسیله شده باشم....چون دوس دارم توو اوج باشه و هیچ کمبودی رو احساس نکنه....دوس دارم بم‌ب چشم خواهرش نگاه کنه نه خواهرشوهرخبیث😂😂
چه امضایی😏لدفا شما نگران داداشت نباش من حواسم هست😀

نه من نگرانم......میفهمیییی نگران......اگه عروس عاقل باشه اصن نگران نیستم...امان از عروس جاهل😎😎

من یه خواهرشوهرم و عاشق عروسمونم.....دوسش دارم چون برادرمو دوس دارم....نمیدونم چه حسیه ولی همیشه دوس دارم توو هرجمعی بهترین باشه...تووهمه ی خریدا بهترین رو براش انتخاب میکنم حتی اگه خودم عاشق اون وسیله شده باشم....چون دوس دارم توو اوج باشه و هیچ کمبودی رو احساس نکنه....دوس دارم بم‌ب چشم خواهرش نگاه کنه نه خواهرشوهرخبیث😂😂
حالا اینا خودشون، نمیزارن خواهرشوهرشون،نگرانه همسر اینا باشه هاااا نگرانیشونم فقط مال خودشونه،😁

میزارم...نگرانی برا اعضای هر خانواده حق مسلم اون خانوادس....من باتجربم و سعی میکنم نه سیخ ب سوزه ن کباب

من یه خواهرشوهرم و عاشق عروسمونم.....دوسش دارم چون برادرمو دوس دارم....نمیدونم چه حسیه ولی همیشه دوس دارم توو هرجمعی بهترین باشه...تووهمه ی خریدا بهترین رو براش انتخاب میکنم حتی اگه خودم عاشق اون وسیله شده باشم....چون دوس دارم توو اوج باشه و هیچ کمبودی رو احساس نکنه....دوس دارم بم‌ب چشم خواهرش نگاه کنه نه خواهرشوهرخبیث😂😂
عنوان الکی نزده هااا اسمشو نوشته. نام کاربریشو بدمتوجه شدی😅😅😅

عارع بعدش فهمیدم 

اسی معذررت    

تا وقتی که رسیدن به هدف امکان داره...زندگی درد قشنگیست که جریان دارد..  
حالا اینا خودشون، نمیزارن خواهرشوهرشون،نگرانه همسر اینا باشه هاااا نگرانیشونم فقط مال خودشونه،😁

دقیقاااا..لطفا نگران برادرتون نباشین..دایه مهربانتر ازمادر وکاسه داغتراز آش نشین😁باتشکر

کارشناس رادیولوژی هستم..هرسوالی درباره عکس واسکن وماموگرافی وعکس های رنگی رحم،روده،معده و..دارین میتونین بپرسین..خوشحال میشم کمکتون کنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🫠🫠🫠

aye00o | 10 ثانیه پیش

جننن

_88rahaddd | 1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز