2777
2789
عنوان

مستاجری

| مشاهده متن کامل بحث + 591 بازدید | 54 پست
خدا به خیر کنه فقط با زندگی ما بیچاره ها بازی کردن.خدا اینارو لعنت کنه.سال پیش ۵۰ داشتم چندشم میشد آ ...

وای بخدا منم دارم افسردگی میگیرم شوهرمم رو اسنپ بود اونم فایده نداره نمیره خدا ازشون نگذره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اونجاها چقدره عزیزم ما کرجیم واقعا سرسام اوره کرایه ها

واقعا ما بايد ماه بعد تخليه كنيم عظيميه هستيم الان

صابخونه ميگه بايد پول پيش و كرايه رو دو برابر كنم

فكر كنم بايد برم سمت گوهردشت 😭

واقعا ما بايد ماه بعد تخليه كنيم عظيميه هستيم الان صابخونه ميگه بايد پول پيش و كرايه رو دو برابر كن ...

😢 ماهم مهرشهریم موندم چکار کنم  ما حتی اسانسورم نداریم بارداریم خطرناکه از پله ها نمیتونم برم پایین با این حال ۷۰ تومن ماهی یه تومن داریم کرایه میدیم 

واااای ب ماهم صاحب خونه گفته یکی دوتومن بدین یا اینکه باید پاشین،موندم چیکارکنیم تو این وضعیت که حتی پول خرید یه شربت هم ندارم خیلی دلم گرفته خیلی ناراحتم،کسیو هم نداریم تا ازش قرض بگیریم

واااای ب ماهم صاحب خونه گفته یکی دوتومن بدین یا اینکه باید پاشین،موندم چیکارکنیم تو این وضعیت که حتی ...

یکی دوتومن فقط گذاشته رو رهن زیادم نیس

انقد دوست دارم که اصلا همه چیز نینیمون به تو بره😍😍😍
یکی دوتومن فقط گذاشته رو رهن زیادم نیس


آره ولی بخدا ما دستمون خالیه،شوهرم کارگره تازه از صاحب کارش پول گرفتو قسطا و اجاره خونرو داده،۲۰روزهم که تعطیل بودن،دورکعت نماز خوندم،سرنماز مغربمم کلی دعا کردم نمیدونم چیکارکنم

آره ولی بخدا ما دستمون خالیه،شوهرم کارگره تازه از صاحب کارش پول گرفتو قسطا و اجاره خونرو داده،۲۰روزه ...

خدا نگدره از این دولت و آدماش دلال به تمام معنان.حتی یه نظارت نیس رو قیمتا

انقد دوست دارم که اصلا همه چیز نینیمون به تو بره😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز