ما یکساله تو ی خونه ای میشینیم خبرش صاحب خونش میگه پاشید الکی ، انقد هم هر جا میریم اجاره ها بالاس ک نگو، کسی اصفهان یا بهارستان زندگی نمیکنه ببینم بهارستان محیطش چه جوریه؟؟ یکم میگند نرو اونجا یکم میگن ن خوبه برو نمیدونم چ کنم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
واااای ب ماهم صاحب خونه گفته یکی دوتومن بدین یا اینکه باید پاشین،موندم چیکارکنیم تو این وضعیت که حتی پول خرید یه شربت هم ندارم خیلی دلم گرفته خیلی ناراحتم،کسیو هم نداریم تا ازش قرض بگیریم
آره ولی بخدا ما دستمون خالیه،شوهرم کارگره تازه از صاحب کارش پول گرفتو قسطا و اجاره خونرو داده،۲۰روزهم که تعطیل بودن،دورکعت نماز خوندم،سرنماز مغربمم کلی دعا کردم نمیدونم چیکارکنم