2777
2789
عنوان

شب جمعه😈

| مشاهده متن کامل بحث + 3002 بازدید | 134 پست
نفهمیدم چی گفتی ولی مادرشوهرت بی خود کرد با جاریت


    

پشت هرکوه بلند سبزه زاریست پرازیادخدا ودران باغ کسی میخواند که خداهست دگرغصه چرا؟  به همین زودی من به آرزوم میرسم باور دارم که این کار شدنی و من آرزوی خودم رو به دستان توانگر خدای مهربون و بزرگ و قدرتمند می سپارم و بدست آوردنش رو رها می کنم و اکنون من به خدای خودم اعتماد می کنم خدایا دوست دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عقدین؟

اره عشقم

👑خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد، که از من می‌گیری؛ نکند قبل از این که جانم را می‌گیری، انصافم گرفته شده باشد، شرفم، عدالتم، راستگویی و ادب و دیگر کرامت های اخلاقی ام گرفته شده باشد و تفاله‌ای شده باشم که تو جانم را می‌گیری. خدایا از میان چیزهای شریف، اولین چیزی را که می‌گیری، جانم باشد و وقتی می‌میریم شرفم، صداقتم، عدالتم، شفقت و عشق ورزی به انسان‌ها در من سر جایش باشد. تواضعم، انسان دوستی‌ام سر جایش باشد. نه این‌که تا جانم به لبم برسد و بمیرم ؛عدالتم، انصافم و مروت و جوانمردی و صداقت و تواضعم را از دست داده باشم.👑

منم بيچاره خسته خوابيده واس اينكه من حس تنهايي نكنم دستشو گذاشته رو شكمم البته بيچاره مقصر نيست يك عدد زنو شوهر سيل زده ايم😂😑 ك صبح تا شب كار ميكنه اين بنده خدا واسه درس كردن خونه شبم مياد اينجا خونه مامانم اينا ك فقط پيش من باشه دلم براش كبابه🙁😭قبل سيل خيلي پنج شنبه شباي خوبي داشتيم😔🤦🏼‍♀️

شايد تنها بازمانده جهان زني باشد ك با شيطان تانگو ميرقصد.

من که با تلاش فراوان دخترمو خواب کردم😐امشب خیلی نق زد😑۶ ماهشه.شوهرمم گفت من سرم درد میکنه میخوابم 😅😅😅منم به شوخی گفتم ای وای شب جمعس مثلا😆😆😆😆هنگ کرد بنده خدا گفت حالت خوبه؟؟بگیر بخواب عزیزم خسته ایم😂😂😐😐.اینم از شب جمعه ی ما😓

خوش باشین همیشه😍😍😍😍 ایشالا به زودی تاپیک حنابندون خودت خوشگلم

مرسی عزیزدلم همچنین❤

ان شاالله.. 💋💋💋💋💋

👑خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد، که از من می‌گیری؛ نکند قبل از این که جانم را می‌گیری، انصافم گرفته شده باشد، شرفم، عدالتم، راستگویی و ادب و دیگر کرامت های اخلاقی ام گرفته شده باشد و تفاله‌ای شده باشم که تو جانم را می‌گیری. خدایا از میان چیزهای شریف، اولین چیزی را که می‌گیری، جانم باشد و وقتی می‌میریم شرفم، صداقتم، عدالتم، شفقت و عشق ورزی به انسان‌ها در من سر جایش باشد. تواضعم، انسان دوستی‌ام سر جایش باشد. نه این‌که تا جانم به لبم برسد و بمیرم ؛عدالتم، انصافم و مروت و جوانمردی و صداقت و تواضعم را از دست داده باشم.👑
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792