2777
2789
عنوان

فرداموعدمه....

121 بازدید | 7 پست

سلام فردا موعدمه البته پریدام منظم نیستا ولی چون قرص میخورم کلوموفین دقیقا ۳۲روز میشم حالا دعا میکنم نشم اصلا خداکنه نی نی تو دلم باشه واینبار مثه قبل سقط نشه،ولی علایم پرید دارم مثلا نوک سینم خیلی حساسه خیلی تو ماشین رو دست انداز دردم میگره تیر میکشید ،زیر شکمم سمت راست تیر میکشید.یت کمر درد ریزی دارم یکی دوهفتم هست ترشح سفید رنگ بی بو دارم شدید روانی شدم اصن قبلا اصلا اینجوری ترشح نداشتم فقط چندروز ب پرید یکم داشتم

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭
عزیزم علائمت هم مال بارداری هم پری.. ولی کلومفین خودش باعث علایم میشه.. من ماه پیش خورده بودم زیر د ...

انشاالله

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم چند روز دیگه موعدمه.. ماه قبل ک خوردم 26 روزی بودم..یعنی اینماهم 26 روزی ام؟؟

اره دیگ،من که دوبار خوردم ۳۲ روزه بود

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭
اگ ترشح نداشتی قبلن احتمال مامان شدنت بیشتره 

یکم علایم اون موقع ک حامله بودمو دارم مثلا همش دلم میخواد بخوابم و تیر کشیدن سینه

(دوقلو باردارم) میشه واسم دعا کنید مشکلم حل شه مریضیه خطرناکی نباشه با دلخوشی بمونم بالا سر بچه هام واسشون مادری کنم؟تورو خدا دعام کنید😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تو عقد

mahroo1234 | -7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز