2777
2789
عنوان

پسملی یا دخملی؟!

337 بازدید | 45 پست

خانمای گل. تهوع نداشتن نشونه چه جنسیتیه؟ در کل میشه برام از علاعمتون بگین و بگین جنسیت بچتون چیه؟؟ یچیز دیگه اینکه هوس لواشک کردم میتونم بخورم اول بارداری؟

نی نی من خدا تو رو برامون حفظ کنه😍

مبارکه عزیزم❤

👑خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد، که از من می‌گیری؛ نکند قبل از این که جانم را می‌گیری، انصافم گرفته شده باشد، شرفم، عدالتم، راستگویی و ادب و دیگر کرامت های اخلاقی ام گرفته شده باشد و تفاله‌ای شده باشم که تو جانم را می‌گیری. خدایا از میان چیزهای شریف، اولین چیزی را که می‌گیری، جانم باشد و وقتی می‌میریم شرفم، صداقتم، عدالتم، شفقت و عشق ورزی به انسان‌ها در من سر جایش باشد. تواضعم، انسان دوستی‌ام سر جایش باشد. نه این‌که تا جانم به لبم برسد و بمیرم ؛عدالتم، انصافم و مروت و جوانمردی و صداقت و تواضعم را از دست داده باشم.👑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هم برای پسرم هم برای دخترم تهوع داشتم

صبح به صبح هم گلاب به روتون....


علایم واقعا برای افراد مختلف فرق داره

من خودم سر پسرم تمایل به شیرینی داشتم سر دخترم به شوری و ترشی

کرونا اگه فقط یک خوبی داشت این بود که همه بفهمن جواب امر به معروف《به تو چه ؟》نیست. بفهمن آلودگی یک نفر به همه ربط داره👌🙄تعجب میکنید چرا بعضی از اونهایی که میگفتن به خاطر کرونا نمازجمعه ها باید تعطیل و قم قرنطینه بشه، الان خودشون گله ای راه افتادن رفتن شمال یا جنوب؟بابا لیدرهای اینها همون عاریایی هایی هستن ک واسه مراسم اربعین و حج به ما میگفتن عرب پرست،بعد خودشون به خاطر یه مشت دلار رفتن عربستان دیکتاتور وکودک کش،پاچه خواری شاهزاده های سعودی رو کردن و اونجا همه ترانه ای خوندن غیر از خلیج فارس!😏😷دعای غریق که امام صادق(ع)برای نجات از فتنه های اخرالزمان سفارش کرده اند:"یا الله و یا رحمن و یا رحیم، یا مقلب القلوب، ثبت قلبی علی دینک"🙏🙏 دوست من، دعای عظم البلا و دعای یا من تحل و دعای عهد با توجه به معانی فراموشمون نشه⚠🙏اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد، اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد ولی اگر ولایت قضا بشه نمیشه جبران کرد😔یکباردرسقیفه قضاشد،حضرت زهرا(س) را شهید کردند😢یکباردرصفین قضا شد،حضرت علی (ع) را شهید کردند😢امام حسن شهید شدند😢 تا "مردم بفهمند" نمی شود به پیمان صلح معاویه اعتماد کرد؛ امام حسین شهید شدند😢تا "مردم بفهمند" یزید ظالم است،یک تاریخ هزینه شد تا یه عده دیرفهم بفهمند! در حالی که میشد فقط با گوش کردن به "ولی‌خدا" هزینه نداد⚠️😔سلیمانی یک فرد نیست،یک مکتب است❤ شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک تر از سردار سلیمانی است👊✌#مکتب_سلیمانی📚🕯🚩#انتقام سخت👊💣#مرگ_بر_آمریکا✊👊الا حزب الله هم الغالبون

تهوعم خیلی کم بود و عصر و غروب بود اول از شیرینی بدم اومد ولی بعد سه ما شیرینی ترشی و شوری فرق نمیکرد.عاشق کباب و دوغ شده بودم.پوستمم واقعا خشگ شده بود.پوست صورتم خیلی خیلی شفاف شده بود.بچه ام پسره

                                                                                                           
نه بابا ..مال من دختره پ چرا اونهمه تهوع داشتم و بدحال بودم؟اتفاقا میگن بدحالی دختر بیشتره ولی خب با ...

با توجه ب لواشک گفتم 😁تهوع تو هر دوتا مشترکه دوستم حالش بد بود پسر شد خواهرم تهوع نداشت اونم پسر بود 

قرار بر این شد که خود را تغییر دهم نه محیط اطرافم را ... معجزه شد و اطرافم نیز تغییر کرد

بنظرم علایم و تست کلم و جوش شیرین و نمک و.... اصلاااا ربط نداره. من تهوعم کم بود و ترشی دوست داشتم پسر بود. زن داداشم عاشق شیرینیه پسره. دوستام تهوع نداشتن و دختر بودن.

به اینا دل نبندین فقط سونو مطرحه. 18 تا 20 هفته

ببین من و یکی از دوستام دقیقا حالتامون مثل هم بود( دور از جون شما، ما دوتا دیگه رو به موت بودیم ،از شدت تهوع و درد)

بچه اون دختر شد

بچه من پسر❤

یه دوست دیگه هم داشتم که کلا هیچ علائمی نداشت

بچه اونم پسر شد...

یه دوست دیگه هم داشتم که اونم هیچ علائمی نداشت، بچه اون دختر شد😂😂😂

میبینی چقدر متفاوت بودیم؟  پس علائم ربطی به جنسیت نداره

🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز