سلام مامانا
اینجا کسی سه چرخه خریده برای بچش؟ منظورم از این سه چرخه هاست که میشه باهاش بچه رو بیرون برد و از یکسال به بعد جای کالسکه استفاده کرد، اگه آره اول بگین اصلا چیز کاربردی و بدرد بخوری هست، ارزش هزینه کردن داره؟ چون من قبل گرونیا نزدیک دو تومن پول کالسکه دادم دخترم پنج بارم توش ننشست، دیگه نمیخوام هزینه بیخودی کنم، بعد ازون بگین چه مارکی خوبه و اصلا یه سه چرخه خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟ ممنون میشم