2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سزارین.... معمولا بچه تو اواخر بارداری میچرخه پایین کم پیش میاد بریچ بمونه

نی نی دومم خیلی زود اومد پیش ما.. منو بابایی مراقبتیم تا سلامت به دنیا بیایی... میشه برای سالم دنیا اومدنش صلوات بفرستید 😍

سزارين

طبيعي هم ميشه ها ميكن با يه چي مثل چنگك بچه رو ميچرخونن يا بعضي ماماها از رو شكم پوزيشن بچه رو تغيير ميدن

ولي عموما سزارين ميكنن

قرار من با خدا اين شدكه.....من چشمهامو ببندم...دستمــٌ بذارم تو دست خدا وباهاش برم جلو....خٌـــدايا توي مسير دستمو ول نكني....مواظب سنگـاي جلوي پام باشي....من تا جايي چشمامو باز نگه داشتم كه ميدونستم چي خوبه و چي بد....ولي از اين به بعدش با تو.....من اسمشو ميذارم دوستي و تكيه به تو.....و تو اسمشو بذار تَوكٌـــل...ميدونم از توكل به هركس پشيمون ميشم ولي از توكل به تـــو هرگـــز....مواظبمون باش و هوامونو داشته باش❤️

منم بریچ بود دخترم و سز شدم

راضیم از سزارین.البته سخت بود چند روز درد کشیدن و شیر یه کم دیر میاد.من فردای سز شدن سرفه ام گرفته بود خیلی اذیت شدم.همش سرفه میکردم بخیه هام درد میکرد

اما درد یک روزه ی زایمان طبیعی هم فکر میکنم سخت باشه

یعنی ازطبیعی بهتره سزارین؟

فکر میکنم بله بهتره

البته من خودم طرفدار طبیعی بودم و بخاطر بریچ شدن سز شدم.اما راضیم

باید نظرسنجی کنی ببینی کدوم از نظر کسایی که تجربه داشتن بهتره

البته من یه دغدغه داشتم و اینکه بعد از طبیعی ایا کیفیت روابط زناش... مثل قبل میشه یا نه که خوب طبیعی نشدم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792