مامان9465 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/13 تعداد پست: 1231 عنوان خیاطی 82 بازدید | 6 پست بچه ها دلم میخواد برم کلاس خیاطی... کیا بلدن? من هیچی بلد نیستم حتی نمیتونم جورابمم بدوزم.... خواستم بگم یعنی هیچی بلد نیستم... خیلی دلم میخواد بتونم برا خودم همه چی بدوزم... به نظرتون یاد میگیرم? چقد هزینه میبره یادگیری و دوره یادگیری? 1398/02/02 | 11:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامان9465 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/13 تعداد پست: 1231 در حد خشتک دوختن بلدم 💪💪 خفه نشی... پوکیدم از خنده
حسناامیدم عضویت: 1396/07/26 تعداد پست: 4891 عزیزم منم هیچی بلد نبودم ولی رفتم کلاس چند سال پیش یاد گرفتم شماهم مطمئن باش یاد میگیری فقط برو اموزشگاه معتبر که اصولی یاد بگیری السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
nazila_taji عضویت: 1397/08/29 تعداد پست: 19997 خفه نشی... پوکیدم از خنده خودت ک جورابم بلد نیستی بدوزی 😛😛
mamyjoon عضویت: 1396/09/24 تعداد پست: 10777 من رفتم ولی هیچی نمیدوزم،یادم رفته اصلا1/800 هزینه کلاس شد95 😍تو قرار دل بی قرار من و بابایی،روشا جانم😍
nahal1805 عضویت: 1399/07/06 تعداد پست: 88 برای خرید پارچه پیشنهاد میکنم ازین پیج خرید کنید نماد اعتماد دارن و تضمین شدن من خیلی راضی بودم از سفارشام سایت چیتلند