2777
2789
عنوان

خیلی میرقصم😑

1023 بازدید | 54 پست

عاشق رقصم  با هر اهنگی هم قر میدم😆لامصب   وزنم  پنجاه قدمم صدو شصت  میخوای یزره تپلی شم رقص نمیزاره   

میسوزونم😐  


😐قد ۱۶۰): وزن ۵۰/:   هدف ۵۴:/  😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قرش بده عزیزم بیخیال 😂😂😂😂😂

دوست من! حرف نامربوط زدن، زدنِ خودت به کوچه علی چپ، انکار کردن، پیچوندن، انکار حقیقت، و.... راه پاسخ دادن به نظرات مخالف با نظرت نیست. یاد بگیر که اشتباهتو بپذیری. فرهنگ گفتگو را برو یاد بگیر و تا وقتی منظور طرف مقابلت را درست نفهمیدی، اظهار نظر نکن. یا حداقل بپذیر که اشتباه متوجه شدی.                  دوستان نینی سایتی گرامی!! لطفا اگه نظری مخالف نظر من دارید، منو ریپلای نکنید. بیاید یه کم بزرگ بشیم و یاد بگیریم که هر کس نظر خودشو داره. اگه مخالفی، نظر خودتو بده و برو، ولی منو ریپلای نکن

منم دقیقا این مدلیم.هرجا اهنگ رقص باشه منم اونجام.

توکلاسم همش وسط بودم

بنده به عنوان یه عضو از جامعه نینی سایتی و جامعه ایران مخالفتمو از ازدواج در سن زیر ۱۸ سال اعلام میکنم و هر جا صحبتی در این مورد باشه ساکت نمیمونم.همونطور که حجاب من که یک مسئله شخصیه از نظر شما به شما و شوشو!هاتونو جامعه و قایق و کشتی و این حرفا مربوط میشه ازدواج شما در سن پایین که تبعات زیادی در جامعه داره ،جدا از دلسوزی به منم مربوط میشه. حداقل در سن قانونی ازدواج کنین! برنگردین به صد سال قبلو قبل ترش!از یک کار اشتباه دفاع و تبلیغ نکنین! مثال نقض نیارین که فلانی خوشبخته فلانی اندازه ۴۰ ساله ها میفهمه.کار اشتباه اشتباهه😕حتی اگه خوشبختم بشید خیلی چیزا رو از دست دادین و خیلی مسوولیت هایی که مناسب سنتون نبوده رو دوشتونه (کپی امضای یک کاربر)از اتصال مغزوزبونتون مطلع باشیدبعد نظربدید  

خوش بحالت‌ . من کمترین تحرک و بیشترین خوردن رو دارم. وزنم داره میره بالا

دو تا پسر داشتم گفتم یک دختر هم داشته باشم. اما علیرغم تلاشها و هزینه های فراوان سومی هم پسر شد. سه تا گل پسر دارم شکر خدا. عاشقشونم عاشققققق. ولی هنوزم دلم دختر میخاد. دل شوهرم هم دختر میخاد. بخاطر مشکلی که دارم، دیگه نمیتونم بچه دار بشم. رفتم بهزیستی رفتم کمیته امداد شاید بتونم دختر یتیمی پیدا کنم و مادرش بشم ولی قسمتم نشد. کارم شده گریه و دعا. ترو خدا هرجای ایران اگر دختر بچه یتیمی میشناسین که میتونه دخترم بشه بهم معرفی کنید. بخاطرش هرکاری میکنم. 

همراه رقصت بخور روزی یه دونه موز شربت شیره

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز