2777
2789
عنوان

بارداری

71 بازدید | 8 پست

من الان ۲۱روزه عقب انداختم پریودیمو  البته سابقه دارم اما تا ۱۱روز نهایتا اقدام واسه بارداری هم داشتم و چن ماه پیش دکتر میرفتم ووسه بارداری و سه ماهه بیخیال دکتر رفتن شدم الانم دوز پیش یه تست زدم ساعت نه شب منفی بود سینه هام سفت شدن ک این علایم همیشه قبل پریودیم بوده الانم نه پری شدم نه خبری از بارداریه انروز یه لک خییلی کوچیک دیدم و زیر دلمم یهویی تیرمیشکه واسه ۲شنبه نوبت دکتر دارم نمیشع طوره دیگه تا اون موقع فهمید باردارم یانه بی بی چک ساعت نه شب زدم نشون میده یانه

خدایا فقط تو رودارم نذار دشمنام شادبشن هوامو داشته باش😐😐😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط از بده

ربِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹 . خدایا شکرت شکررررر. بالاخره بعد چهارسال و شش ماه مامان شدم. 1401/24ردیبهشت بی بی چک خوشکلم و ازمایشم مثبت شد😍😍😍😍😍 شک نکن درست در لحظه ی آخر ، در اوج توکل و در نهایت تاریکی نوری نمایان می شود ، معجزه ای رخ می دهد خدا از راه می رسد
عزیزم فردا برو یه آزمایشگاه شبانه روزی آز خون بده، ناشتایی و ... نمیخواد، انشالا که هستی اگه نبودی ه ...

از بس عقب انداختم بی بی زدم منفی بوده دلم نمیاد دیگه بی بی بزنم چه برسه به از

خدایا فقط تو رودارم نذار دشمنام شادبشن هوامو داشته باش😐😐😐
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لیزر

neda0989 | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز