2777
2789
عنوان

خاک توسر عصبیم

325 بازدید | 9 پست

رابطم با شوهرم وقتی خودمونیم‌ خیلی خوبه. ولی گاهی وقتا تو جمع خونوادش‌از دستش عصبی میشم باهاش تندی میکنم. خونوادشم به شدت پسر دوستن. بعدش کلی ماراحت میشم ولی اون لحظه کنترلمو از ست میدم

منم قبلا مث تو بودم ولی یبار حس کردم از ناراحتی ما خوشحال میشن دیگه خودمو جمع کردم

جوکر:من یه همسر داشتم زیبا بود...کسیکه بهم میگفت من خیلی نگرانتم؛همیشه بهم میگفت بایدبیشتر بخندم...قماربازی میکرد ویه عالمه هم بدهی بالااورده بود...طلبکارها صورتش رو خط خطی کردن،ماپولی برای جراحیش نداشتیم نمیتونست تحمل کنه...من میخواستم دوباره لبخندش رو ببینم،فقط میخواستم بدونه زخمهاش اهمیتی برام نداره پس یه تیغ گذاشتم توی دهنمو اینکارو کردم...میدونی بعدش چیشد؟اون نتونست منو اینجوری ببینه!ترکم کرد...قضیه برام بامزه شد..."حالا همیشه میخندم"

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 فقط سعی کن حرف نزنی وقتی عصبی میشی خودتو آروم کنی نفس عمیق 🌹به بعدش فکر کن که پشیمون میشی تا ...

خدا وکیلی وقت مهمون میاد دست تنهام میگم بیادچایو ببر میگه باشه بعدمیشینه با گوشیش کار میکنه و هی تکرار میشه نباید عصبانی شم

خدا وکیلی وقت مهمون میاد دست تنهام میگم بیادچایو ببر میگه باشه بعدمیشینه با گوشیش کار میکنه و هی تکر ...

شاید منظورشه خودت بیار چون توخانواده شوهر من مرد خیلی کمک نمیده خجالت میکشه شوهرت پاشه

میدونم یه روز میای و همه ی این سختیها تموم میشه واسه اومدنش صلوات بفرستین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز