2733
2739
من هفت سالی از فارغ التحصیلی ام می گذره و الان استخدام دولت هستم و یه دختر دو ساله دارم و کارمم دوست دارم اما احساس رضایت از خودم رو ندارم چون من جزو رتبه های برتر کنکور بودم و الان فکر می کنم خیلی بد شد که ادامه تحصیل ندادم حالا دوست دارم شروع کنم به درس خوندن اما یه کم می ترسم که با کار خونه و بیرون و این بچه ی شیطون نتونم موفق بشم و وقت تلف کنم.از طرفی شوهرم هم داره برا دکتری درس می خونه و مشکلاتمون دو برابر می شه.البته اینو بگم که مامانم اینا خیلی هوامونو دارن و حتما حمایتمون می کنن اما مشکل خوم هستم که ترس دارم که نکنه موفق نشم.توی اداره هم می تونم درس بخونم اما تو خونه رو شک دارم با این بچه بتونم.نظرتون چیه؟؟؟
اگه خانواده ت هواتو دارن پس معطل نکن.هیییییچ ترسی هم نداره.تا چشم هم بذاری تمومه.با اطمینان میگم.خیلی ساده تر از اونیه که فکر میکنی.البته برا قبولی یه مقدار تلاش میخواد اما وارد که میشی دیگه تموم.
فقط حمایت خانواده ت مهمه این وسط.و دیگر هیچ.
تو خونه نمیتونی.مگر اینکه بچه ت نباشه.مطمئن باش.یا وقتی خوابه.فقط تو اداره میتونی بخونی.یا بری کتابخونه و بچه ت رو خانواده ت نگه دارن.
حکایت عجیبی ست رفتار ما آدمها،خدا می بیند و فاش نمیکند.مردم نمی بینند و فریاد می زنند..

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز