sarajo0o0n مدیر استارتر عضویت: 1397/08/09 تعداد پست: 191 عنوان جنسیت 571 بازدید | 28 پست خانما تو هفته ۱۶ممکنه جنسیت اشتباه بگن ....تو اطرافیانتون کلا دیدین اینجور موردی؟ 1398/01/28 | 16:26 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mahdie75 عضویت: 1397/06/14 تعداد پست: 1558 خیلی کم پیش میاد یعنی شاید یک درصد چرا جنسیتی ک گفتن دوست نداری خدایا شکرت iliya و arshiya
رایحه۲۳ عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 518 جنسیتش چی بوده خانمایی که پلی کیستیک هستن قطره ویتاگونس بخورن.اسم دیگه ش گیاه پنج انگشته ..واقعا عالیه
77_rozgol عضویت: 1396/10/10 تعداد پست: 30943 نه دیگه🤔برا منو که از هفته ۱۲ درست تشخیص داد تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی و خدا سرشار از انرژی مثبته لبخند بزن دوستم :)
هانیه001 عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 1873 من تو 12 هفته سونو ان تی بم گفت پسره بنظرتون درصد خطا چقده ؟ البته دکتر با اطمینان گفت
sarajo0o0n مدیر استارتر عضویت: 1397/08/09 تعداد پست: 191 رژیم گرفتم تحت نظردکتر واسه پسراقدام کردم .گفتش دختره
نژلا67 عضویت: 1396/12/10 تعداد پست: 3341 تو ۱۶ هفته هم اشتباه بگن تو ۱۸ دیگه صد در صد مطمئن میشی این نیز میگذرد
جولیا۷۷ عضویت: 1397/12/16 تعداد پست: 8119 من تو 12 هفته سونو ان تی بم گفت پسره بنظرتون درصد خطا چقده ؟ البته دکتر با اطمینان گفت صفر
رزقرمز33 عضویت: 1397/12/11 تعداد پست: 11643 به احتمال خیلی کم اشتباه میکنن 🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم میفرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون میفرستم🌹 💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚
جانان_مامان_ملوسک عضویت: 1397/06/13 تعداد پست: 914 الهی بگردم گفت دختره و الان ناراحتی:( بخدا دختر داشتن بد نی گور حرف مردم.الان من یه دختر دارم و یه خواهرم میخوام دخترم داشته باشه