سلام خوشگلا توفامیل (نزدیک)ما یه کسی هس قبلنا دین و ایمانش خیلی خوب بود واسه امام حسین خاطر نگه میداشت آهنگ باز نمیکرد حتی موقع خواب با نوحه میخوابید و خیلی چیزای دیگه ولی الان دیگه یه آدم دیگه شده واقعا من میترسم استغفرالله به امامان فحش میده . دیگه اونارو قبول نداره .حرف هیچکس رو هم دیگه قبول نمیکنه .انگاری باهمه لج کرده.راه حلی بهم بگین شاید بدرد خورد😨😯😯