2777
2789
عنوان

چکنم کمکم کنید

81 بازدید | 9 پست

هرچی ژله درست میکنم از قالب برنمیگرده چکنم.تزریقی زدم خراب شد

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم این مشکلو.دارم!غالبتو.چرب کردی؟؟

اره بابا 

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند
قبلشم قالبتو چرب کن بذار تو فریزر وقتی بست ژله رو بریز توش موقع درآوردن هم یه لحظه بذار تو آب جوش و ...

همه این راهارورفتم برنمیگرده

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

امروز میخام نایلون کف قالبم بریزم ببینم چی میشه

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

عزیزم قبلش قالب رو بشور و همون جور خیس خیس بذار فریزر بیست دقیقه ای که موند درش بیار کمی چربی کن ژله رو توش بریز وقتی ژله کاملا گرفت با چاقو لبه هاش رو آزاد کن و قالب رو برگردون اروم آروم تکونش بده تا قشنگ در بیار

عزیزان لطفا لطفا لطفا خواهش میکنم منو لایک نکنید نکنید نکنید ممنونم ازتون

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

ببینید این ژله تزریقیه زدم دیروز واسه یخچال عروس نصفش موند بای بساطی درستش کردم ولی اخرسر ۳بعدی شد😉😉

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

با نایلکس درست کردم عالی شد عالی

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز