2777
2789
عنوان

واریکوسل

232 بازدید | 24 پست

سلام خانما یکم اطلاعات میخوام راجب واریکوسل اینکه اگ واریکوسل خفیف باشه کسی مشکل شوهرش با دارو حل شده و بچه دار شدن یا باید عمل شه و اینکه دکترش چه دارو هایی داده بود و چفد طول کشید تا مشکل حل بشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

گرید چیه؟؟ تو آزمایشش نوشته گرید رو؟

یعنی بدترین حالتش که درد هم داشت .عمل کردن به هیچ کسم نگفت بعد از عمل به من گفت .

بعد عمل سه ماه بعدش باردار شد دوکار گفته بود از سه ماه تا سسه سال طول میکشهِتو این مدت خواهرم همش بهش غذاهای مقوی میداد آبگوشت .فسنجون بادوم و گردو.تخم مرغ با پیاز و روغن زیتون.دور غذاهای سرد مثل ماست و نوشابه و بست بود و خط کشید.

به جاش روزی یه لیوان یا دو لیوان شیر عسل میداد

سلام حضرت دلبر , سلام قرص قمر , زمین که لطفی ندارد از اسمان چه خبر؟؟؟؟؟
یعنی بدترین حالتش که درد هم داشت .عمل کردن به هیچ کسم نگفت بعد از عمل به من گفت . بعد عمل سه ماه بع ...

دکتر به همسرم گفته عمل کنه ولی همسرم میگه امکانش هست که دوباره برگرده حالا موندیم چیکار کنیم عمل کنه یا نه

توکل بر خدایت کن ، کفایت میکند حتما 🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون سوخته

_r_m | 56 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز