یعنی بدترین حالتش که درد هم داشت .عمل کردن به هیچ کسم نگفت بعد از عمل به من گفت .
بعد عمل سه ماه بعدش باردار شد دوکار گفته بود از سه ماه تا سسه سال طول میکشهِتو این مدت خواهرم همش بهش غذاهای مقوی میداد آبگوشت .فسنجون بادوم و گردو.تخم مرغ با پیاز و روغن زیتون.دور غذاهای سرد مثل ماست و نوشابه و بست بود و خط کشید.
به جاش روزی یه لیوان یا دو لیوان شیر عسل میداد