2777
2789
عنوان

درد سینه

103 بازدید | 6 پست

4 ام یا 5 ام اردیبهشت موعد پریودمه

من همیشه از 10 روز قبل پریودی سینه درد داشتم 

گاهی وقتا خفیف بوده گاهی شدید

چون سینه فیبروکیستیک دارم

اما ایندفعه هنوز هیچ دردی ندارم واسم عجیبه

علتش چی میتونه باشه؟

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 

منم سینه م کیست داره😔

گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒                                      (  تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)

اتفاقا منم این ماه اینطوریم ولی دقیق ازدیشب یهو درد گرفته علایم پری دارم ولی ن لک دارم ن هیچی امروز موعدمه ولی بیبی نزدم میترسم چون علایم پری دارم

گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒                                      (  تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اتفاقا منم این ماه اینطوریم ولی دقیق ازدیشب یهو درد گرفته علایم پری دارم ولی ن لک دارم ن هیچی امروز ...

منم عجیبه سینه درد ندارم انشاالله که سرطان گرفتم

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 
منم عجیبه سینه درد ندارم انشاالله که سرطان گرفتم

ای وای خدانکنه این حرفا چیه کفرمیگی؟

گرگ باش....🐺همین دیگه گرگ باش!خداشاهده منم از یه جا خوندم گفتم حتما خوبه به شماهم بگم...اصلا به من چه میخوای برو مرغ باش🐔...تخم بزار والا🐣😒😒                                      (  تیکر تولد ۱ سالگی پرنسسم😍😍😍😍😍)
ای وای خدانکنه این حرفا چیه کفرمیگی؟

والا خب هی اقدام اقدام همش ازمایش منفی...بعد سقطم حساس شدم...پس چرا بارداری اولم اینقدر راحت بود با اولین اقدام بود

دخترم تمام دنیای منی⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز