2777
2789
عنوان

نی نی یار چرا؟؟؟؟

135 بازدید | 6 پست

چرا اخه کاربر rnt قطع دسترسی شده انصافا کاربر خوبی بود من که راضی بودم ازش الان دیدم نیست . برش گردونید لطفا جاش خالیه 😭

 بچه ها یکی نی نی یار هارو صدا کنم تا صلوات بفرستم براش ببینم ...


@نی_نی_یار_3  

@نی_نی_یار_5  

بنده به عنوان یه عضو از جامعه نینی سایتی و جامعه ایران مخالفتمو از ازدواج در سن زیر ۱۸ سال اعلام میکنم و هر جا صحبتی در این مورد باشه ساکت نمیمونم.همونطور که حجاب من که یک مسئله شخصیه از نظر شما به شما و شوشو!هاتونو جامعه و قایق و کشتی و این حرفا مربوط میشه ازدواج شما در سن پایین که تبعات زیادی در جامعه داره ،جدا از دلسوزی به منم مربوط میشه. حداقل در سن قانونی ازدواج کنین! برنگردین به صد سال قبلو قبل ترش!از یک کار اشتباه دفاع و تبلیغ نکنین! مثال نقض نیارین که فلانی خوشبخته فلانی اندازه ۴۰ ساله ها میفهمه.کار اشتباه اشتباهه😕حتی اگه خوشبختم بشید خیلی چیزا رو از دست دادین و خیلی مسوولیت هایی که مناسب سنتون نبوده رو دوشتونه (کپی امضای یک کاربر)از اتصال مغزوزبونتون مطلع باشیدبعد نظربدید  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@نی_نی_یار_3     @نی_نی_یار_5    

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

@نی_نی_یار_3    

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم

الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم الهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم الهم صل اله محمد و ا ...

فداتم❤

بنده به عنوان یه عضو از جامعه نینی سایتی و جامعه ایران مخالفتمو از ازدواج در سن زیر ۱۸ سال اعلام میکنم و هر جا صحبتی در این مورد باشه ساکت نمیمونم.همونطور که حجاب من که یک مسئله شخصیه از نظر شما به شما و شوشو!هاتونو جامعه و قایق و کشتی و این حرفا مربوط میشه ازدواج شما در سن پایین که تبعات زیادی در جامعه داره ،جدا از دلسوزی به منم مربوط میشه. حداقل در سن قانونی ازدواج کنین! برنگردین به صد سال قبلو قبل ترش!از یک کار اشتباه دفاع و تبلیغ نکنین! مثال نقض نیارین که فلانی خوشبخته فلانی اندازه ۴۰ ساله ها میفهمه.کار اشتباه اشتباهه😕حتی اگه خوشبختم بشید خیلی چیزا رو از دست دادین و خیلی مسوولیت هایی که مناسب سنتون نبوده رو دوشتونه (کپی امضای یک کاربر)از اتصال مغزوزبونتون مطلع باشیدبعد نظربدید  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز