2777
2789

بستگی ب وزن تولد داره دختر من 4 و خورده ای

تو رو خدا ب اسمم گیر ندین ی غلطی کردم دیگه بعدش نتونستم هیچ غلطی بکنم نی نی یار هم تغییرش نمیده (بخاطر ذوقی ک اولین بار دو تا خط پررنگ افتاد نزدیک ۲۰ تا بی بی چک زدم باهم ذوق کرده بودم)هنوزم عاشق بی بی چکم😂

پسر من خیلی وزن کم گرفته بود چون رفلاکس داشت

معم نیست چقدر باشه با وزن تولدش باید بسنجی

برای خونه دار شدن همه مستاجرا صلوات بفرستید منم ی مستاجرم ممنون  خدایا شکرت منم خونه دار شدم   ولی هنوزم امضام هست برای بقیه مستأجرا ک صلوات براشون فرستاده بشه  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پسر من خیلی وزن کم گرفته بود چون رفلاکس داشت معم نیست چقدر باشه با وزن تولدش باید بسنجی

پسر منم رفلاکس داره و کولیک به نظر خودم این ماه وزن نگرفته اصلا همونیه که یه ماهگیش بود تغییری نمیبینم توش ده روز دیگه باید ببرم بهداشت

زایمان پیش رو دارم میترسم میشه برای راحتی زایمانم برام یه صلوات بفرستین

حدود هشتصد نهصد گرم در ماه باید اضافه کنن

برای خونه دار شدن همه مستاجرا صلوات بفرستید منم ی مستاجرم ممنون  خدایا شکرت منم خونه دار شدم   ولی هنوزم امضام هست برای بقیه مستأجرا ک صلوات براشون فرستاده بشه  
پسر منم رفلاکس داره و کولیک به نظر خودم این ماه وزن نگرفته اصلا همونیه که یه ماهگیش بود تغییری نمیبی ...

اخ اخ از این دوتا پسر من چند روزه دیگه میشه پنج ماهش هنوز شش کیلو هست  

برای خونه دار شدن همه مستاجرا صلوات بفرستید منم ی مستاجرم ممنون  خدایا شکرت منم خونه دار شدم   ولی هنوزم امضام هست برای بقیه مستأجرا ک صلوات براشون فرستاده بشه  
چقدر باید اضافه کنن هرماه؟شما میدونی؟

نه عزیزم باید بری بهداشت از رو نمودار بهت میگن وزن گیری اش خوبه یا نه دختر من رفلاکس شدید داشت وزن گیری اش افتضاحه الان پنج ماهشه هنوز ک هنوز لاغر

تو رو خدا ب اسمم گیر ندین ی غلطی کردم دیگه بعدش نتونستم هیچ غلطی بکنم نی نی یار هم تغییرش نمیده (بخاطر ذوقی ک اولین بار دو تا خط پررنگ افتاد نزدیک ۲۰ تا بی بی چک زدم باهم ذوق کرده بودم)هنوزم عاشق بی بی چکم😂
شش کیلو ، سه کیلو و صد دنیا اومد 

پسر من ماه پیش یک کیلو و نیم اضافه کرده بود ولی این ماه ب نظر خودم وزن نگرفته😕از بس ک بی قراری و گریه میکنه

زایمان پیش رو دارم میترسم میشه برای راحتی زایمانم برام یه صلوات بفرستین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ف ال بیایید

setijojo | 37 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز