2777
2789
عنوان

من یه شمرم

| مشاهده متن کامل بحث + 506 بازدید | 38 پست
منم یزیدم روزی ده بار بچه هامو کتک میزنم😢😢

شمشیرتو بده دستتو از ده جا قطع کنم    

 ترجیح میدم سینگل باشم و به ازدواج فکر کنم  تا اینکه ازدواج کنم و به مجردیم فک کنم  اینو خودم گفتم  دکتر شریعتی امروز کارداشت نیومد  (امضامو خوندین برای حال دلم صلوات میفرستین نفسا قربون دلای پاکتون)  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لنگ انداختم

منم برگام ریخت

آسمان چشم اوآیینه کیست...آنکه چون آیینه بامن روبه روبود...دردونفرین دردونفرین برسفرباد...سرنوشت این جدایی دست اوبود........آه....گریه نکن که سرنوشت گرمراازتوجداکرد...عاقبت دلهایمان باغم هم آشناکرد.....
من فک نکنم بالای پونزده هیچ وقت نگرفتم همیشه گند میزدم مخصوصا سال آخر به نکبت پاس کردم 

من نمره خوب میگرفتم اما با نفرت میخوندم. عربی به درد نمیخوره چون درس قرآن و دینی هم جداست واقعا کاربردی نداره

اکثر زنان شرقی وظایف مادری یا همسر بودن رو هدفی همیشگی میدونن. به خاطر همین وقتی فرزند دیگه نیازی به مادر نداره و مستقل میشه یا با کم توجهی و درگیری همسر، شدیدا احساس پوچی میکنن. به این خاطر آمار افسردگی زنان در شرق خیلی بالاست. برای داشتن زندگی شاد و موفق، باید با پیشرفت در هدف های شخصی به عزت نفس خود احترام گذاشت.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز