2777
2789
عنوان

شوهر عجول

487 بازدید | 14 پست

شوهرم تصمیم گرفته ورزش کنه و رژیم‌بگیره بعد دوسال ک امروز و فردا میکرد.  دیشب رفتیم کلی پیاده روی کردیم. قرار بود صبح ها هم باهم‌بریم یکساعت پیاده روی کنیم.  حالا امروز ساعت ۵  صبح منو بیدار کرده پاشو بریم. حالا هوا تاریییک ! گفتم زوده هوا تاریکه بزار یکم روشن بشه...

گفت تا روشن بشه ساعت ۷ و ۸ میشع اصلا نمیخواد بریم و قهر کرد گرفت خوابید. منم وقتی هوا روشن شد بیدارش کردم ساعت ۶ .ولی گفت نمیریم . خلاصه منم اعصایم خورد شد و گفتم من دیگ فردا نمیام خودت تنهابرو .سرصبحی و روزمو بدشروع کردم. صبحم ساعت ۸ ک رفت سرکار درو محکم بست.... 💔 از دستش بشدت ناراحتم 

همیشه عجله داره اخه کی تو تاریکی میره پیاده روی.   ۱۳ بدر هم‌ساعت ۸صبح بیدارم کرد ک بریم خونه مامان من.ساعت ۱۰ رسیدیم ولی بازم زود بود و مامانم بنده خدا حمام بود.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهر منم خیلی عجوله😂بیخیال ناراحت نباش...باید خودتو باهاش تنظیم کنی شده بزور

جالب اینجاس هیچکس قبولش نداره نه مادر نه خواهرش نه پدرش... منک میگم نه قهرمیکنه

جالب اینجاس هیچکس قبولش نداره نه مادر نه خواهرش نه پدرش... منک میگم نه قهرمیکنه

شوهر منو پدر مادرش قبول دارن پدرش که کپه خودشه اصلا عجولیو از اون به ارث برده تازه سنش بره بالا بدترم میشه 

پسرم عشق من و بابایی منتظرتیم😍
نمیشه گف اشتباه  ولی خب بد خورده تو ذوقش😁 اگ بتونی باهاش صحبت کنی وقتی ک اعصابش اروم بود خوب ...

دیشب گیر داده بود من‌باید ساعت ۵ و نیم‌صبح تو خیابون باشم ! هوا تاررریک تارییک بود این ساعت . یکمم منتظر نشو هوا روشن بشه گفت تاااااون موقع ساعت ۷ صبحه.‌‌..

دیشب گیر داده بود من‌باید ساعت ۵ و نیم‌صبح تو خیابون باشم ! هوا تاررریک تارییک بود این ساعت . یکمم م ...

اخه منم عجولم

واسه همین دارم میگم

وقتیم لج میکنم

انگار دیگ زبون حالیم نمیشه😁😁

اگ بگم الان باید فلان کارو کنم اگ بگن ۵ دیقه دیگه هم بعدش میگم دیگه نمیخام😐😐

اوه اوه وای ... شوهر من مادرش و خواهرش عجولن.

خیلی بده منم عجولم ولی عجول خوب مثلا دل تو دلم نیست واسه خرید یا یجا رفتن ولی نه اینکه صبح زود بگم بریم ولی خوابم نمیره اونم از ذوق ..نمیدونم منظورمو فهمیدی یا نه

پسرم عشق من و بابایی منتظرتیم😍
خیلی بده منم عجولم ولی عجول خوب مثلا دل تو دلم نیست واسه خرید یا یجا رفتن ولی نه اینکه صبح زود بگم ب ...


بله متوجه شدم. نه اینا میخان همه ی کارا زود زود انجام بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز