2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره بازونه خوشگلیه

کاربر محترم بفهم و شعور داشته باش که نظر هر شخصی برای خودش محترم و از نظر خودش درسته، اگر شما نظر مخالفی داری دال بر این نیست که شما عالم مطلق هستی و نظرت درسته.. پس با بیشعوری تمام و با الفاظ دور از شان انسانی منو ریپلای نکن
قبلش صدای باد اومد رفتم0شیرخشک برا بچم0درست کردم خوابالود بودم خداشکر بارونه😍

خیلی خوبه 

درسته این چند وقت سخت شده ولی خب تابستون مشکل کم ابی نیست دیگه تا حدود زیادددددی

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  
خیلی خوبه  درسته این چند وقت سخت شده ولی خب تابستون مشکل کم ابی نیست دیگه تا حدود زیادددددی

سدای اطراف تهران چندتان.گنجایش بارون زیادو دارن.به هر حال خدارو شکر🌸🌸

سدای اطراف تهران چندتان.گنجایش بارون زیادو دارن.به هر حال خدارو شکر🌸🌸

اره خداروشکر 

ولی شهرای دیگه شرایط سخته

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز