2777
2789
عنوان

تازه عروسم

869 بازدید | 37 پست

بچه ها دختر دایی همسرم بهم گفت هرماه برو سونو گرافی و ازمایش بده زیر نظر متخصص باش ک بهدا خواستی بچه دار شی اذیت نشی😶 چجوری ینی؟ برم همینجوری سونوگرافی؟ یا ب متخصص بگم چی مثلا من میخوام 2 سال دیگه بچه دار شم👀یکم راهنمایی میکنید😑

❤Rühümünşevģine íhťiyâjivâr💜  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط به نظرم ازمایش ذخیرع تخمدان بده 

یا اگه مری هات بهم ریختن برو درستش کن 

چه خبره هر ماه اخه؟؟ 

جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم همه جا تاریک شه یهو بوی عود میاد و شمعا روشن   همه اگه پایه باشن وصل میکنیم ما صبحو به شب جمع جمعه عاشقا جمع جمع اینا رو هم عاشقتم  امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت   این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره  تو هم بخندی برا من دوباره بخونم برات نگام تو نگاتچشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

نه بابا خواستی اقدام کنی شش ماه قبلش برو متخصص زنان بگو میخوام باردار بشم اون خودش آزمایش و اینا مینویسه 

ولی شوهرتو الان ببر آزمایش اسپرم اون موقع هم ببر 

متاسفانه مشکل مردا خیلی زیاد شده و درمانشم طولانیه 

 لطفا این تاپیک رو‌مطالعه بفرمایید:من برای اقدام آماده ام یعنی چه؟

هرماه سونو و آزمایش؟؟؟؟هزیتش خیلی زیاد نمیشه تا دوسال هرماه سونو بدی؟بعدم فک نکنم لازم باشه ی بار برو ک کیستی چیزی نداشته باشی

لطفاً برای سلامتی تو دلیم یه صلوات می‌فرستی🥺🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز