2777
2789
عنوان

ماما هستم♡

| مشاهده متن کامل بحث + 1775 بازدید | 79 پست
مجردین ؟  بعلت تغییرات هورمونی این اتفاق میفته. کمپرس گرم بذارین در طول روز. سوتین مناسب استفاد ...

نه متاهلم ۵ماهه ک اقدام برای بارداری اخه درد نیست ی سوزش خاصیه.ممنونم بابت راهنمایی

خدایا بابت فرزندی ک درون من قراردادی از تو ممنونم خدایا ب خودت میسپارمش خدایا خودت کمک کن تا نعمتت را سالم وسلامت بغل کنم.برام دعا کنیدممنونم ازتون
نه متاهلم ۵ماهه ک اقدام برای بارداری اخه درد نیست ی سوزش خاصیه.ممنونم بابت راهنمایی

همیشه اینجوری میشین یا فقط این ماه ؟؟؟

باید بیبی چک بزنین.

سلام. فریناز هستم. این اکانت دست صاحب قبلیش (ماما 73) نیست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه این ماه اخه همیشه این علایم سه الی۴ روزقبل پری بود نه وقتی پری میشدم دیگه خوب شد ولی این بار یکی دوروزقبل از اتمام پری شروع شده.

خدایا بابت فرزندی ک درون من قراردادی از تو ممنونم خدایا ب خودت میسپارمش خدایا خودت کمک کن تا نعمتت را سالم وسلامت بغل کنم.برام دعا کنیدممنونم ازتون
نه این ماه اخه همیشه این علایم سه الی۴ روزقبل پری بود نه وقتی پری میشدم دیگه خوب شد ولی این بار یکی ...

عزیزم حتما توی اولین فرصت بیبی چک بزن. اگه منفی بود مجددا 10 الی 14روز دیگه بزن. 

سلام. فریناز هستم. این اکانت دست صاحب قبلیش (ماما 73) نیست.
عزیزم حتما توی اولین فرصت بیبی چک بزن. اگه منفی بود مجددا 10 الی 14روز دیگه بزن. 

میگن لفظ بنده کلام خداست خداکنه بی بی بزنم مثبت باشه ممنونم بابت راهنمایی خیلی لطف کردی

خدایا بابت فرزندی ک درون من قراردادی از تو ممنونم خدایا ب خودت میسپارمش خدایا خودت کمک کن تا نعمتت را سالم وسلامت بغل کنم.برام دعا کنیدممنونم ازتون
میگن لفظ بنده کلام خداست خداکنه بی بی بزنم مثبت باشه ممنونم بابت راهنمایی خیلی لطف کردی

ای جانم. ان شاالله که مثبته عزیزم. ولی تا دو هفته دیگه حداقل یک شب درمیون باید نزدیکی داشته باشی.و بعد از نزدیکی حدود نیم ساعت بلند نشو. و زیر باس.ن و کمرت بالشت بذار. 

خواهش میکنم عزیزم.وظیفست

سلام. فریناز هستم. این اکانت دست صاحب قبلیش (ماما 73) نیست.

من دخترم 4 ماه و 21 روزشه همچنان رفلاکس داره میتونم غذای کمکی رو زودتر شروع کنم

تو رو خدا ب اسمم گیر ندین ی غلطی کردم دیگه بعدش نتونستم هیچ غلطی بکنم نی نی یار هم تغییرش نمیده (بخاطر ذوقی ک اولین بار دو تا خط پررنگ افتاد نزدیک ۲۰ تا بی بی چک زدم باهم ذوق کرده بودم)هنوزم عاشق بی بی چکم😂

وای ج خوب اگه میشه سوال منم جواب بدین  من چندین ماه ک زیر دلم دایم درد میکنه تو پربودی غیر پربودی همیشه هم سمت راسته بعضی اوقات سمت چب دوبارهم سونو دادم  فقط گفتن ی کیست سمت جپم دارم ک خیلی کوچیکه اصلا ربطی ب دردم نداره گفتن احتمالا عفونته قرص خوردم برا عفونت باز بی فایده بود ممکنه از چی باشه؟

سلام عزیزم.من ۲۸ اسفند دوره پریودیم تمام شد .۹روزپیش با همسرم نزدیکی بدون پیشگیری داشتیم بعدش خونریزی کردم ۶ روز پاک شدم ۱ روز بعد دوباره نزدیکی بدون پیشگیری داشتیم امروز میبینم باز لکه بینی حالت خون آبه دارم دلیلش چی میتونخ باشه؟؟؟وقتی ۲ روزم از پریودی گذشته ؟

ای جانم. ان شاالله که مثبته عزیزم. ولی تا دو هفته دیگه حداقل یک شب درمیون باید نزدیکی داشته باشی.و ب ...

خانمی سلام .. میشه لطف کنید نظرتون رو در مورد دستگاه آی یو دی بگین ؟؟  من دوتا بچه دارم و دیگه نمیخوام بچه دارشم خیلیا آی یو دی رو معرفی کردن ولی مامانم نظرش مخالفه  و میگه رحمت سوراخ میشه ممکنه بکشه بالا با عمل کردن درش بیارن  و ........... میشه راهنماییم کنین ممنون 

من مطمعنم تا قبل از به پایان رسیدن تیکرم به آنچه که میخوام‌‌میرسم .. چون به ❣ خدا ❣ ایمان دارم ..برای رسیدن به حاجتم ی صلوات بفرست ان شاالله عاقبت بخیر بشی 😘

سلام دختر من سه ماه و بیست روزشه اوایل شیرخوبی داشتم ولی الان شیرم خیلی کم شده و یک ماهی هست که دیگه دخترم سینه نمیگیره شیردوش برقی هم خریدم  و یک ساعت که ازش استفاده میکنم اندازه دو تا قاشق غذاخوری شیر دارم آیا شیرم خشک میشه یا امگان داره مثل اوایل پرشیر بشم و سینه م رگ کنه برای این کار چه اقدامی انجام‌بدم

کاربری دست سه نفره ، لطفا برای حاجت رواییم صلوات بفرستید
 پریودتون منظمه یا با قرص و آمپول پریود میشین؟

سلام عزیزم

من‌پریودای شدیدا منظمی داشتم ساعتی حتی

از۱۳ دی ک پاک شدم  تا ۲۰  اسفند بادوتا امپول  بازشدم ....الانم هنوز نشدم 

سونودادم تنبلی تخمدان و کیستم نداشتم...داروی خاصی هم استفاده نکردم تیروئیدم ندارم  استرس هم تازه کمتر داشتم تواین مدت  ک بگم مال اونه .... چرا نمیشم بنطرتون ☹☹☹😟😟😟

خداایااا سخت  ب وجودت و پشتیباانیت نیاازمندم اگر کمکم نکنی میشکنم ... منتظر معجزه ی توهستم البته برای من معجزه براای تو ک کاری نیست"  اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم "
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792