سلام عزیزم
منپریودای شدیدا منظمی داشتم ساعتی حتی
از۱۳ دی ک پاک شدم تا ۲۰ اسفند بادوتا امپول بازشدم ....الانم هنوز نشدم
سونودادم تنبلی تخمدان و کیستم نداشتم...داروی خاصی هم استفاده نکردم تیروئیدم ندارم استرس هم تازه کمتر داشتم تواین مدت ک بگم مال اونه .... چرا نمیشم بنطرتون ☹☹☹😟😟😟