2777
2789
عنوان

درددل کوتاه.....💔

125 بازدید | 9 پست

سلام

من از اول زندگیم از هرجهت خوب بودم و یعنی سعی کردم خوب باشم.  ناشکری نمیکنم خداروشکر ولی تاحالا هیجی باب میلم نبوده 😔  دوبار ازدواج کردم هیچکدوم رو دوست نداشتم . ازدواج اولم بعد دوسال عاشقش شدم ولی اون دیگ منو نخواست. البته بعد جدایی هی بهم گفت بیا دوبازه باهم باشیم ولی من ازش متنفرشده بودم.  ازدواج الانمم باب میلم نبود.   جدیدا هررر کاری میکنم ب بن بست میرسه. و تازگیا وسواس گرفتم یعنی نمیتونم چیزی انتخاب کنم. حتی لباس!    قدرت انتخاب ندارم 😞 چرا ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو ولی تقریبا ۸۰ درصد مطمئنم



خیلی طولانیه. خب من کسی بودم ک سرم فققط تو کتاب و درس بود .تااینک ۱۵سالگی کسی بهم شماره داد و منو باعشق اشناکرد. خیلیم مثبت بود ولی فرق ما این بود ک اونا ۸ تا بچه بودن و من تک بودم. خانوادم برای اینک منو منصرف کنن از اون مرتب خواستگار میاوردن .منم دیگ هوایی شدم و حتمی بعد دوسال دیگ عاشق اون نبودم. و عاشق یکی از خواستگارام شدم. درسمم بامعدل عالی ول کردم.پدرمم باهام قهر بود ۴سال ! خیلی تنهابودم. اون خواستگارمم در مراسم بله بران بلندشد رفت سر مهریه. منم ک عاشق اون بودم بعدش دپرس شدم .خاستگارم پشیمون شد و برگشت اما خانوادم دیگ نپذیرفتنش. منم با خانوادم لجبازی کردم و با یه نفر دیگ از خواستگارام ازدواج کردم الکی الکی.  و بعدش..... در پست اول توضیح دادم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز