2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب یخچال اری چون خیلی فایده داره اما فایده ماهواره چیه که ما هم بریم اونا مثل یخچال تهیه کنیم.

فایده ماهواره اینکه ک مردا زودتر شلواراشون دوتا میشه😀😀😂😂😂

لطفا یه صلوات بفرس واسه سلامتی و ظهور آقا امام زمان‌ (عج)                                  
خب یخچال اری چون خیلی فایده داره اما فایده ماهواره چیه که ما هم بریم اونا مثل یخچال تهیه کنیم.


تلویزیون ایران افسردگی میاره چون همش گریه هست

من با ماهواره شاد میشم با اهنگاش با فیلماش هم سرگرم میشم

چرا شماها فک میکنین ماهواره یعنی چیزای بد

الان قرن ۲۱ هست حتی بچه ۱۰ ساله هم برای دیدن چیزای بد منتظر ماهواره نمیمونه با وجود این همه سایت ها و فیلمای بد توی اینترنت

I am a queen because I have a cute mad king
تلویزیون ایران افسردگی میاره چون همش گریه هست من با ماهواره شاد میشم با اهنگاش با فیلماش هم سرگرم م ...

خب کدوم فیلم های ماهواره ادم را شاد می کنه؟

فیلم های خیانتش یا فیلم های جنایی اون یا فیلم های مبتذل اون؟

خب ما که ماهواره نداریم خیلی هم شاد هستیم ولازم هم نیست ادم پای هرفیلمی از تلویزیون کشورمون بنشینه .عزیزم ما سوراخ دعا را گم کرده ایم شادی وارامش اوی فیلم های ماهواره نیست ارامش تنها تنها وصل شدن به بی نهایت است .

خب کدوم فیلم های ماهواره ادم را شاد می کنه؟ فیلم های خیانتش یا فیلم های جنایی اون یا فیلم های مبتذل ...



هرکسی عقایدی داره

شما ماهواره دوس نداری خب استفاده نکنین

من ماهواره دوس دارم استفاده میکنم

نیازی نیست باهم دعوا کنیم که عزیزم😘


اما راجع به عقاید خودم

من دوس دارم بشینم پای پی ام سی برقصم شاد باشم نه اینکه بشینم پای تیوی و گریه کنم

I am a queen because I have a cute mad king
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز