2777
2789
عنوان

جهیزیه چی نخرم؟؟؟

818 بازدید | 13 پست

سلام دوستان لطفا نظراتتون رو بگید🌹🌹🌹

از خرید چه چیزهایی برای جهیزیه پشیمون هستید

من خودم مثلا سرخ کن، قهوه ساز،بخارشو ،هواپز،آرام پز، سبزی خرد کن،اتوپرس و... اینارو قصد ندارم بخرم چون شنیدم کاربرد زیادی نداره

لطفا شما از تجربیاتتون بگید در مورد بقیه وسایل شما یا اطرافیانتون چیزهایی رو خریدین و الان پشیمون هستین؟؟؟

چه چیزهایی به نظرتون خیلی به کارم نمیاد و یا اصلا به درد نمیخوره؟

مثلا در مورد خرید ماشین ظرفشویی، مایکروویو، پلوپز،چرخ خیاطی،جاروبرقی شارژی یا مثلا ترازوی آشپزخونه و...مردد هستم لطفا نظر بدین و کمکم کنید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توستر ساندویچ ساز سبزی خورد کن کوچیک بخر بکارت میاد


ساندویچ سلز شاید بگیرم

سبزی خوردشده از بیرون میگیرم به کارم نمیاد

توستر بگیرم یا مایکروویو یا سولارمی؟

ساندویچ سلز شاید بگیرم سبزی خوردشده از بیرون میگیرم به کارم نمیاد توستر بگیرم یا مایکروویو یا سولا ...

من مامانم سولاردم داره خیلی پیچیده است من ترجیح دادم توستر بگیرم بیشتر بکار میاد مایکرو ضرر داره

 از زمانی که تو را بین خلایق دیدم مثل یک فاتح مغرور به خود بالیدم

عزیزم ماکرویوو نخر چون بیشتر برا گرم کردن و یخ زدایی کاربرد دارم من خودم دارم ناراضیم

سرخ کنم بدرد نمیخوره نخر 

آنا.......چیخاتمارام محبتین یادیمنان                                             لای لای سَسون قولاقیمدا ساخلارام......

من هم گازفردارخریدم هم توستر.بنظرم یکیش کافیه.چرخ خیاطی خریدم ک اصلا بلدنیسم اسفاده کنم.چای ساز، سماور پلوپز فقط یک بار.وخیلی ظرف و ظروفای زیادی ک تااخرعمرم استفاده هم نمیشه.مامانم خرید منم دیگ چیزی نگفتم ولی بعضی وقتاغرمیزنم

من اتوپرس دارم خیلیم دوسش دارم زمانی که برای اتوکردن ۱۰تالباس بااتوپرس مصرف میشه،توهمون زمان بااتوی معمولی فقط۱لباس میشه اتوکرد

چرخ گوشتم بنظرم به درد نمیخوره،تو۸سال زندگیم فقط۱بارازش استفاده کردم.

خدایا نگاهم به دستان توست،به اندازه بزرگیت آرزومیکنم ....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز