سلام دوستان لطفا نظراتتون رو بگید🌹🌹🌹
از خرید چه چیزهایی برای جهیزیه پشیمون هستید
من خودم مثلا سرخ کن، قهوه ساز،بخارشو ،هواپز،آرام پز، سبزی خرد کن،اتوپرس و... اینارو قصد ندارم بخرم چون شنیدم کاربرد زیادی نداره
لطفا شما از تجربیاتتون بگید در مورد بقیه وسایل شما یا اطرافیانتون چیزهایی رو خریدین و الان پشیمون هستین؟؟؟
چه چیزهایی به نظرتون خیلی به کارم نمیاد و یا اصلا به درد نمیخوره؟
مثلا در مورد خرید ماشین ظرفشویی، مایکروویو، پلوپز،چرخ خیاطی،جاروبرقی شارژی یا مثلا ترازوی آشپزخونه و...مردد هستم لطفا نظر بدین و کمکم کنید.