2777
2789
عنوان

مسافرت

73 بازدید | 4 پست

شما اگه برید مسافرت و  از خانواده شوهر کسی حالنون رو نپرسه ناراحت مبشید؟ البته اگه اونا برن و شما حااشون رو پرسیده باشید. کلا توقع دارید یا نه ؟ کلا مادر شوهرا الکی میگن که عروس مثل دختر ادمه

نه بابا مادرشوهر خر کی باشه

من زنم و به همان اندازه  از هوا سهم می برم که ریه های تو...میدانی؟درد آور است من آزاد نباشم که تو به گناه نیفتی. قوس های بدنم به چشم هایت بیشتر از تفکرم می آیند دردم می آید باید لباسم را با میزان ایمان شما تنظیم کنم!!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نه خودم ميپرسم نه توقع دارم كسي بپرسه. هيچ كس دختر هيچكس نميشه مطمعن باش همش دروغه

اما من هر وقت جایی میره حااشو میپرسم. اما اون از روز دوم عید با من سرسنگین شده نمیدومم چرا. حس بدی نسبت لهش پیدا کردم. الان هم مسافرتم. یادم میافته ناراحت میشم. خیلی حساسم. کلا اخلاق خرکی دارم

اما من هر وقت جایی میره حااشو میپرسم. اما اون از روز دوم عید با من سرسنگین شده نمیدومم چرا. حس بدی ن ...

حتما حسوديش ميشه اصلا خودتو بزن به اون راه خود به خود مياد باهات حرف ميزنه اگه بفهمه ناراحت شدي قلقت مياد دستش هي ميخواد تكرار كنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش