2777
2789

فردا با جوجه و چاي ميزنيم به طبيعت😂

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منو پنجره😒

نه بسته ام به کس دل            نه کسته بس ده من بل              هرچی بیشتر به مردم نگاه میکنم و اونا رو میشناسم بیشتر درک میکنم که چرا خداوند به حضرت نوح گفت: اول حیوانات رو نجات بده!!  

خداییش  پاستیل هاتونو  میریزید تو ظرف ؟؟؟

پس چرا من هیچ وقت این کارو نمی کنم 😁

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....
فردا با جوجه و چاي ميزنيم به طبيعت😂

فردا با کفشای تو و کمر من میزنیم به طبیعت😐😐😐

نه بسته ام به کس دل            نه کسته بس ده من بل              هرچی بیشتر به مردم نگاه میکنم و اونا رو میشناسم بیشتر درک میکنم که چرا خداوند به حضرت نوح گفت: اول حیوانات رو نجات بده!!  

من و پتو شما چی؟ 😆😊

مراحل روشنفکری در اروپا:                                         1-تحصیلات عالیه2-مدارک معتبر3-مطالعات گسترده4-اطلاعات عمومی بسیار بالا5-جامعه شناسی6-نوشتن کتاب7-نوشتن مقاله8-نظریه های تایید شده9-سفر به نقاط مختلف دنیا10-شخصیت و انسانیت بالا11- احترام به تمامی مذاهب و عقایدمراحل روشنفکری در ایران:1- کشیدن سیگار و خوردن قهوه2-مخالفت با دین و مذهب3-خواندن جملاتی چند از نیچه و...4-طلاق گرفتن5- موزیک خارجی گوش کردن6-سفرهای مكرر به تایلند7-نگهداری از سگ یا گربه و آن را به اندازه فرزنده نداشته عزیز شمردن8-مخالفت با چيزي كه بقيه موافقن9-موافقت با چيزي كه بقيه مخالفن😐😂😂   
فردا با کفشای تو و کمر من میزنیم به طبیعت😐😐😐

اينممم خوبه🤪

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

منو بالشم و خرسم تا لنگ ظهر خواب🤣

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

اينممم خوبه🤪

😒😒😒شیطونه میگه یهو دستتو ول کنم با چیزت بخوری زمین

نه بسته ام به کس دل            نه کسته بس ده من بل              هرچی بیشتر به مردم نگاه میکنم و اونا رو میشناسم بیشتر درک میکنم که چرا خداوند به حضرت نوح گفت: اول حیوانات رو نجات بده!!  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز