2789
عنوان

دلم گرفته...

292 بازدید | 10 پست

سلام دوستان 

من دوقلو باردارم و 27 هفته ام اما همش استرس دارم همش فک میکنم نینیهام واسم نمیموند

اصلا دست و دلم به هیچ کار نمیره😞

خیاطی هم میکنم,کلی لباس مشتری رو دستمه اما اصلا نمیتونم برم طرف کارگاه😞

دارم دیوونه میشم

همش دوس دارم فقط بخوابم دوس دارم یه مدت طولانی بخوابم بعد پاشم بگن وقت زایمانته

روانی شدم دیگه

حوصله حرف زدن با هیچکسو ندارم حتی شوهرم😞

لطفا راهکار بدین بگید چیکار کنم😞

خدایا خودت مراقب دوقلوهام باش  🙏

عزیزم بسلامتی ان شاالله زایمان میکنی خانم گل بهتره فکرای منفی و از خودت دور کنی و اانرژی مثبت به کائنات بدی بهت پیشنهاد میکنم کتاب شفای زندگی و همین الان پی دی افشو با حتی صوتیشو دانلود کن و بخون مطمئن باش دیدت تغییر میکنه

عزیزم بسلامتی ان شاالله زایمان میکنی خانم گل بهتره فکرای منفی و از خودت دور کنی و اانرژی مثبت به کائ ...

از گوگل دانلود کنم؟

خدایا خودت مراقب دوقلوهام باش  🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی طبیعیه بیشتریا و خود منم این احساس و داشتم حتی اسم بچه م و نمیگفتم به کسی میترسیدم نمانه برام ولی خدا شکر کلی سال از از اون روزا میگذره و یه دسته گل دارم. ان شا الله شما هم صحبح و سالم بغلشون کنی. قران خیلی خیلی زیاد بخوان بهت ارامش و صبر عجیبی میده مخصوصا با صدا بلند بزار تو خانه که بچه هاتم بشنون 

لطفاًلایکم نکنید.. ممنون  چرا متوجه نمیشید😐🤔🙄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792