2789
عنوان

دلم گرفته...

292 بازدید | 10 پست

سلام دوستان 

من دوقلو باردارم و 27 هفته ام اما همش استرس دارم همش فک میکنم نینیهام واسم نمیموند

اصلا دست و دلم به هیچ کار نمیره😞

خیاطی هم میکنم,کلی لباس مشتری رو دستمه اما اصلا نمیتونم برم طرف کارگاه😞

دارم دیوونه میشم

همش دوس دارم فقط بخوابم دوس دارم یه مدت طولانی بخوابم بعد پاشم بگن وقت زایمانته

روانی شدم دیگه

حوصله حرف زدن با هیچکسو ندارم حتی شوهرم😞

لطفا راهکار بدین بگید چیکار کنم😞

خدایا خودت مراقب دوقلوهام باش  🙏

عزیزم بسلامتی ان شاالله زایمان میکنی خانم گل بهتره فکرای منفی و از خودت دور کنی و اانرژی مثبت به کائنات بدی بهت پیشنهاد میکنم کتاب شفای زندگی و همین الان پی دی افشو با حتی صوتیشو دانلود کن و بخون مطمئن باش دیدت تغییر میکنه

عزیزم بسلامتی ان شاالله زایمان میکنی خانم گل بهتره فکرای منفی و از خودت دور کنی و اانرژی مثبت به کائ ...

از گوگل دانلود کنم؟

خدایا خودت مراقب دوقلوهام باش  🙏

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خیلی طبیعیه بیشتریا و خود منم این احساس و داشتم حتی اسم بچه م و نمیگفتم به کسی میترسیدم نمانه برام ولی خدا شکر کلی سال از از اون روزا میگذره و یه دسته گل دارم. ان شا الله شما هم صحبح و سالم بغلشون کنی. قران خیلی خیلی زیاد بخوان بهت ارامش و صبر عجیبی میده مخصوصا با صدا بلند بزار تو خانه که بچه هاتم بشنون 

لطفاًلایکم نکنید.. ممنون  چرا متوجه نمیشید😐🤔🙄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز