سلام دوستان
من دوقلو باردارم و 27 هفته ام اما همش استرس دارم همش فک میکنم نینیهام واسم نمیموند
اصلا دست و دلم به هیچ کار نمیره😞
خیاطی هم میکنم,کلی لباس مشتری رو دستمه اما اصلا نمیتونم برم طرف کارگاه😞
دارم دیوونه میشم
همش دوس دارم فقط بخوابم دوس دارم یه مدت طولانی بخوابم بعد پاشم بگن وقت زایمانته
روانی شدم دیگه
حوصله حرف زدن با هیچکسو ندارم حتی شوهرم😞
لطفا راهکار بدین بگید چیکار کنم😞